پرسپولیس لیگ قهرمانان در راه است

حمله دایی به اصفهان

کد خبر: ۶۷۷۳۶۸
از پاداش‌های اروپا تا آسیا


نقطه اوج فوتبال اروپا در پایان فصل لیگ‌های کشورهای مختلف اروپایی فینال لیگ قهرمانان اروپاست. لیگ قهرمانان اروپا یکی از معتبرترین رقابت‌های برگزار شده در فوتبال دنیاست که میلیون‌ها یورو فقط بابت تبلیغات از آن درآمدزایی می‌شود.

قهرمانان رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از آغاز قرن بیست و یکم تا امروز، پاداش‌های کلانی به دست آورده‌اند.

نرخ مبلغ اختصاص داده شده به قهرمانان لیگ‌های اروپایی در 13 سال اخیر هرگز کمتر از هشت میلیون یورو نبوده است. برای بررسی بیشتر پاداش‌های نقدی لیگ قهرمانان اروپا به فصل گذشته نگاهی خواهیم داشت. بایرن مونیخ در این فصل با غلبه بر دورتموند به مقام قهرمانی اروپا رسید.

10.5 میلیون یورو برای بایرن مونیخ

در فصل 2013ـ2012 هر کدام از تیم‌های صعود کرده به مرحله حذفی دو میلیون و صد هزار یورو پاداش گرفتند که در مقایسه با فصل گذشته صد هزار یورو افزایش داشت، اما پاداش نقدی رسیدن به مرحله گروهی این رقابت‌ها از صعود از این گروه‌ها بالاتر هم بود، چراکه هرکدام از باشگاه‌ها 800 میلیون و 600 هزار یورو پاداش گرفتند.

همان‌طور که ذکر شد پاداش صعود به مرحله حذفی دو میلیون و صد هزار یورو بود که رقم این پاداش در مراحل یک‌چهارم و نیمه‌نهایی برای هریک از تیم‌ها سه میلیون و 900 هزار یورو و چهار میلیون و 900 هزار یورو تخمین زده شد.

نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا که دورتموند بود، شش و نیم میلیون یورو پاداش گرفت، در حالی که بایرن قهرمان ده و نیم میلیون یورو پاداش دریافت کرد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که سیاست پاداش نقدی دادن به قهرمان و نایب قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در این فصل همانند فصل گذشته خواهد بود و تغییری در میزان پاداش به وجود نمی‌آید.

جدول زیر میزان پاداش‌های نقدی این فصل از لیگ قهرمانان اروپا در این فصل را نشان می‌دهد:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها