در پی سانحه سقوط ترن هوایی در پارک ارم و مجروح شدن سه دختر جوان، علت حادثه همچنان نامشخص است و آن‌طور که مدیرکل استاندارد استان تهران گفته است، صبح امروز نتایج تحقیقات درباره علت حادثه اعلام خواهد شد.به گزارش ایسنا، شامگاه جمعه خارج شدن دستگاهی به نام موش دیوانه از ریل و سقوط آن موجب جراحت شدید سه دختر به نام‌های نگار، رکسانا و مانیا شد و آن‌طور که شاهدان ماجرا نقل کرده‌اند عوامل امدادی حدود 20 تا 30 دقیقه پس از حادثه به محل رسیدند و سه دختر جوان را به بیمارستان منتقل کردند.
کد خبر: ۶۷۲۸۱۱

دختران هر سه از ناحیه کمر و گردن دچار آسیب‌ دیدگی شدید شدند و شکستن دنده یکی از آنان به نام مانیا سبب خونریزی شدید ریه‌اش شد و صدمه سنگینی نیز به نخاع نگار، دیگر آسیب‌دیده این حادثه وارد شده است. پس از انتقال سه مصدوم به اورژانس بیمارستان حضرت رسول، بر اساس آنچه که از سوی خانواده‌شان رسیدگی نامناسب به وضع فرزندانشان اعلام شد، نگار و رکسانا به بیمارستان خصوصی آسیا و مانیا به بیمارستان نورافشار منتقل شدند که در این دو بیمارستان عملیات درمانی روی دختران حادثه‌دیده آغاز شده و آنها تحت عمل‌های جراحی قرار گرفتند. با این وجود شرایط برخی از آنان نامناسب است و ممکن است حتی امکان راه رفتن نیز برای یکی از آنها وجود نداشته باشد.

روز شنبه پس از انتشار این خبر در رسانه‌ها، شماری از اعضای شورای شهر تهران به اظهار نظر در این خصوص پرداخته و به عبارتی دیگر خود را وارد پرونده پارک ارم کردند. سازمان استاندارد نیز بررسی‌های خود برای یافتن علت حادثه را آغاز کرد و در حالی‌که برخی از خبرگزاری‌ها بروز نقص فنی در دستگاه موش دیوانه را علت حادثه اعلام کرده بودند، مسلم بیات، مدیر کل استاندارد استان تهران هرگونه اظهار نظر را به پس از اعلام نتایج تحقیقات و بررسی‌ها منوط کرد و گفت:‌ «شفت آسیب‌ دیده و یک نمونه از شفت سالم دستگاه را باز کرده و برای بررسی به آزمایشگاه فرستاده‌ایم که فکر می‌کنم فردا نتایج این بررسی‌ها به دست ما برسد.»

او با بیان این‌که «نقص فنی یکی از فرضیات در بررسی علت حادثه است» تصریح کرد: باید تمام مواردی را که احتمال می‌رود در بروز این حادثه نقش داشته است ، بررسی کنیم؛ بنابراین بهتر است تا زمان اعلام نتایج بررسی‌ها و آزمایش‌ها صبر کنیم و پس از آن با مدرک درباره علت قطعی وقوع حادثه صحبت کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها