روی موج صدا

نقش رادیو در افزایش خلاقیت

رئیس انجمن روابط عمومی ایران تاکید کرد، با وجود رسانه‌های تصویری و اجتماعی نوین، قدرت تصویرسازی ذهنی رادیو جایگاه ویژه‌ای به این رسانه شنیداری بخشیده است.
کد خبر: ۶۶۹۹۰۰

غلامرضا کاظمی‌دینان، درباره رادیو گفت: رادیو به عنوان یک رسانه شفاهی هنوز یکی از پرنفوذترین و صمیمی‌ترین رسانه‌های جهان است. رادیو به عنوان یک رسانه گرم موجب بالارفتن تخیل انسان می‌شود و تاثیر بسزایی بر افزایش خلاقیت و تصویرسازی ذهنی افراد دارد.

وی درباره تاثیر برگزاری جشنواره و اجلاس رادیو بر رشد علم ارتباطات گفت: در این جشنواره و اجلاس پژوهشگران و برنامه‌سازان گردهم می‌آیند و با نگاهی انتقادی و عملی به مرور آخرین دستاوردهای علمی و فنی در حوزه برنامه‌سازی و تولید محتوا می‌پردازند.

نشریات الکترونیک و جایگاه آن در ایران

برنامه «صفر و یک» امروز با موضوع نشریات الکترونیک ساعت 16 و 30 دقیقه از رادیو ایران پخش می‌شود.

این برنامه که کاری از گروه دانش و اقتصاد رادیو ایران است، نشریات الکترونیک و جایگاه آن را در ایران را از نگاه ناصر افشارپور، رئیس انتشارات الکترونیک و نشر دیجیتال مورد بررسی قرار می‌دهد.

کیوان نقره‌کار، کارشناس مجری و حسن بنایی، تهیه‌کننده برنامه هستند.

خودباوری جوانان و تأثیر آن بر سلامت

شبکه رادیویی سلامت خودباوری جوانان را در برنامه امروز «سلام جوانی» مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد.

این برنامه کاری از گروه تفریحات و سرگرمی رادیو سلامت است که در مورد جوانان موفق امروز و دیروز صحبت می‌کند. این برنامه با حضور شریفی‌یزدی، جامعه‌شناس به بررسی خودباوری جوانان و تاثیر آن بر سلامت و آینده می‌پردازد. این برنامه ساعت 17 پخش می‌شود.

قدردانی از خسرو حکیم‌رابط

مراسم قدردانی از خسرو حکیم‌رابط با حضور پیشکسوتان رادیو، امروز در خانه هنرمندان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی رادیو، در این مراسم که به همت رادیو نمایش در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود، جمعی از پیشکسوتان رادیو، هنرمندان تئاتر و سینما، مدیران سازمان صدا و سیما و مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور خواهند داشت. این مراسم ساعت 17 و 30 دقیقه در سالن ناصری خانه هنرمندان برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها