داوودنژاد «یک روز با مولانا» را می‌سازد

علیرضا داوودنژاد، سازنده فیلم‌هایی چون «کلاس هنرپیشگی» و «مرهم» از ساخت فیلم تاریخی «یک روز با مولانا» در صورت تامین بودجه خبر داد.
کد خبر: ۶۶۸۹۸۳

علیرضا داوودنژاد درباره محتوای فیلمنامه تاریخی که در دست دارد به مهر گفت: فیلمنامه تاریخی که برای تولید در دست دارم درباره عرفان و معنویت با عنوان «یک روز با مولانا» است، اما تامین بودجه فیلم‌هایی از این دست بسیار سخت است.

این کارگردان سینما درباره ساخت فیلم سینمایی در ژانر تاریخی توضیح داد: فیلمنامه‌ها و طرح‌های بسیاری برای ساخت فیلم دارم، اما بین ساخت فیلمنامه‌ای با محتوای تاریخی و فیلمی با مضمون اجتماعی تردید دارم و هنوز با خودم به نتیجه قطعی برای اولویت در ساخت این دو طرح نرسیده‌ام. وی افزود: البته مشکلات تولید و بودجه که پیش‌ پای ساخت فیلم در ژانر سینمای تاریخی است و برخی دیگر از مسائل دست به دست هم داده تا از ساخت فیلم تاریخی منصرف شوم و فیلمنامه‌ای برای امروز کار کنم. من برای این که بتوانم امور زندگی را تامین کنم باید یک داستان امروزی بسازم و بعد که شرایط برای تولید فیلم تاریخی مهیا شد به ساخت فیلمی پرهزینه اقدام کنم. کارگردان فیلم «نیاز» درباره حمایت رئیس سازمان سینمایی از ساخت فیلم «یک روز با مولانا» نیز بیان کرد: می‌دانم که آقای حجت‌الله ایوبی شخصا علاقه‌مند به ساخت فیلمی با موضوع مولاناست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها