مثل این که قهرمانی آرسنال در جام حذفی کار خودش را کرد: یاغی جدید تفنگداران لندنی می خواهد در آرسنال بماند.
کد خبر: ۶۵۹۶۸
اشلی کول اخیرا یک پیشنهاد عجیب و غریب مطرح کرده بود و می خواست دستمزدش از هفته ای 27هزار پوند به 70هزار پوند افزایش یابد.
عده ای این پیشنهاد را به مذاکرات او با مسوولان و بخصوص سرمربی چلسی ربط می دادند. این داستان پس از قهرمانی آرسنال به طرز عجیبی تغییر کرد.
به گزارش سایت گل ، اشلی کول گفت : اگرمن نمی خواستم در آرسنال بمانم یا این تیم را دوست نداشتم پنالتی را به هدف نمی زدم.
این نشان می دهد که من این تیم را دوست دارم و مطمئن هستم پس از مذاکره با مسوولان آرسنال یک راه مناسب برای تمدید قرارداد پیدا خواهم کرد.

مذاکرات میلان و جرارد فاش شد
مسوولان میلان سرانجام اقرار کردند که مدتهاست به دنبال جذب کاپیتان لیورپول هستند. به گزارش سایت گل ، کارلو آنچلوتی دیروز به روزنامه ساندی اکسپرس گفت : استیون جرارد یک بازیکن بزرگ است و طبیعی است که تمایل داشته باشیم او را به خدمت بگیریم.
آنچلوتی ادامه داد: او حالا یک لیورپولی است و من قصد ندارم تا پیش از پایان فصل و بخصوص بازی حساسی که با آنها داریم مذاکره ای با لیورپول یا جرارد داشته باشم.
اما بعد از پایان فصل داستان فرق می کند. در تابستان اتفاقات زیادی خواهد افتاد. جرارد پیش از این مورد توجه چلسی و رئال مادرید هم قرار گرفته بود و مطبوعات انگلیس در خصوص انتقال او به این 2تیم مطالبی نوشته بودند.

یووه قهرمان
بعد از تساوی 33میلان با پالرمو (جمعه شب )، یوونتوس قهرمان فصل 2004-2005لیگ سری Aشد اما پیراهن قهرمان ، دیروز به تن بازیکنان تورینی رفت.
هفته سی وهفتم لیگ سری Aدیروز با 9بازی همزمان به پایان رسید. یوونتوس که قهرمانی خود را قطعی می دید زیاد در خانه لی وورنو به آب و آتش نزد.
تمام تلاش تورینی ها این بود که نبازند و همین هم شد بعد از تساوی 22پیراهن قهرمان 2005به تن بازیکنان یووه رفت ؛ اما به طور قطع جشن اصلی راه راه پوشان هفته بعد در دل آلپی برگزار می شود.
در دیگر بازیهای دیروز آتالانتادر خانه خود با یک گل مغلوب رم شد، برشیا 2بر یک مسینا را شکست داد، کالیاری با اودینزه و همین طور لاتزیو با فیورنتینا به تساوی های مشابه یک یک رسیدند، کیه ووو با یک گل بولونا را مغلوب کرد، پارما و سیه نا به تساوی بدون گل رضایت دادند و رجینا و لچه هم 2-2مساوی شدند.
در پایان هفته ، یووه با 83امتیاز، میلان با 78امتیاز و اینتر با 71امتیاز به ترتیب در رده های اول تا سوم جدول قرار گرفتند.

فرگوسن : قدر موقعیت ها را ندانستیم
سرمربی منچستر یونایتد پس از قبول شکست در فینال جام حذفی انگلستان فقط افسوس خورد.
به گزارش سایت گل ، سر آلکس فرگوسن گفت : در این بازی موقعیت های بسیاری به دست آوردیم و همه را از دست دادیم. یک تیم در یک بازی چند بار به بخت خود لگد نمی زند.
سرآلکس ادامه داد: رونی و رونالدو خوب بودند اما یکی دو بازیکن تیم ، تو را برنده نمی کنند. تیم ما نه در این بازی بلکه در طول فصل شانس نداشت و موقعیت های بسیاری به هدر رفت.

بکام در تور تابستانی تیم ملی انگلیس
با اخطاری که دیوید بکام در داربی مادرید گرفت عملا او بازی پایانی رئال را از دست داد. بکام در بازی با آتلتیکو مادرید اخطار گرفت و به این ترتیب 5اخطاره شد و طبق قانون لالیگا بازی بعدی را از دست می دهد.
اگر چه لوکزامبورگو اعلام کرده که باید در خصوص ترخیص بکام تصمیم بگیرد اما به نظر نمی رسد مشکلی از این بابت متوجه بکام باشد.
با این وصف بکام می تواند تیم ملی انگلیس را در تور تابستانی این تیم در کشور امریکا همراهی کند. تیم ملی انگلیس 7خرداد در شیکاگو با تیم ملی امریکا و 11خرداد با کلمبیا بازی خواهد کرد.

ونگر: فقط یک فصل میهمانم
آرسن ونگر، سرمربی آرسنال پس از فتح جام حذفی انگلیس حالا با خیال راحت تری می تواند صحبت کند. او پس از فتح لیگ برتر انگلیس جایگاه ویژه ای نزد مسوولان آرسنال داشت اما حضور پرقدرت چلسی در این فصل امیدی برای قهرمانی باقی نگذاشت.
چلسی بعد از لیگ برتر، جام اتحادیه را هم برد؛ اما آرسنال با فتح جام حذفی اجازه نداد چلسی در این فصل هت تریک کند. ونگر مایل است در پایان مدت قراردادش با تفنگداران لندنی این شهر را ترک کند.
به گزارش سایت گل او پس از قهرمانی شنبه شب گفت : احساس می کنم فرد جدیدی باید با آرسنال به تجربه های جدیدی از جمله قهرمانی برسد.
اگر چه مربیگری تیم ملی فرانسه مرا اشباع نمی کند و فوتبال را فقط در لیگ برتر می بینم ؛ اما فکر می کنم با انتقال آرسنال از هایبوری به ورزشگاه جدید، این تیم را ترک کنم.
ورزشگاه جدید آرسنال در آبورتون گرو در سال 2007میلادی آماده بهره برداری می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها