40 میلیون پوند برای مهاجم آتلتیکو

رقابت موناکو و چلسی بر سر جذب کوستا

گزارش آماری قبل از بازی با راه‌آهن؛

دایی در آستانه رکورد پروین

تیم فوتبال پرسپولیس با رکورد 395 روز بدون باخت در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم فوتبال راه‌آهن خواهد رفت.
کد خبر: ۶۵۹۶۵۸
دایی در آستانه رکورد پروین

تیم فوتبال پرسپولیس فردا یکشنبه در شرایطی به مصاف تیم فوتبال راه آهن می‌رود که تجربه 395 روز بدون باخت در ورزشگاه آزادی را در کارنامه دارد.

آخرین باخت سرخپوشان در ورزشگاه آزادی به اسفند سال 91 و دیدار دو تیم پرسپولیس و راه آهن برمی‌گردد. در آن بازی یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس بود و علی دایی سرمربی تیم فوتبال راه آهن. پرسپولیس از آن روز به بعد در هیچ دیداری بازی را به حریفان خود در ورزشگاه آزادی واگذار نکرده است و در 21 بازی بدون باخت میدان را ترک کرده است.

تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازی مقابل راه آهن و با توجه به احتمال شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر در تاریخ دوم مرداد 93 ، 107 روز دیگر در میادین رسمی و در ورزشگاه آزادی به میدان نخواهد رفت و با این اوصاف سرخپوشان در صورت نباختن به راه آهن رکورد 502 روز بدون باخت در ورزشگاه آزادی را در کارنامه خواهند داشت.

همچنین علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در صورت برتری مقابل راه آهن پنجاهمین بردش در دوران سرمربیگری در پرسپولیس را رقم خواهد زد. دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در سه فصل مسئولیت سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس را بر عهده داشته و در 96 بازی روی نیمکت این تیم نشسته است.

دایی تاکنون در لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی باشگاه‌های کشور 49 پیروزی به دست آورده و 24 مساوی و 23 باخت در کارنامه‌اش دیده می‌شود. دایی در صورت برتری مقابل راه آهن پنجاهمین پیروزی اش در پرسپولیس را به عنوان سرمربی رقم خواهد زد.

علی دایی تا پایان فصل در دو بازی دیگر روی نیمکت پرسپولیس خواهد نشست و با 98 بار سرمربیگری در این تیم بعد از علی پروین دومین مربی تاریخ پرسپولیس خواهد بود که بیشتر از سایر مربیان تاریخ پرسپولیس روی نیمکت این تیم نشسته است.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حاج آقا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
۰
۰
علی اصغر را عشقه/؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها