استقلال تا به حال در تاریخ فوتبالش هیچ گاه دو دوره متوالی لیگ را با قهرمانی به پایان نرسانده و اگر امسال استقلال قهرمان بشود برای اولین بار به این عنوان می‌ رسد.
کد خبر: ۶۵۹۶۷۲
همه نگاه ها معطوف به مهم ترین بازی سال


سایت جام جم ورزشی - استقلال در حالی یکی از تیم های مدعی و صاحب شانس برای عنوان قهرمانی است که با چند اما و اگر می‌ تواند قهرمانی را به دست آورد که مهمترین آن پیروزی برابر تیم فوتبال فولاد خوزستان است. اگر استقلال فولاد را ببرد به فاصله یک امتیازی فولاد خوزستان رسیده و با توجه به بازی های سخت فولاد، پرسپولیس و نفت تهران در روز آخر دیدار خانگی استقلال می‌ تواند منجر به قهرمانی این تیم شود. اما استقلال تا به حال در تاریخ فوتبالش هیچ گاه دو دوره متوالی لیگ را با قهرمانی به پایان نرسانده و اگر امسال استقلال قهرمان بشود برای اولین بار به این عنوان می‌ رسد. این در حالی است که پرسپولیس، سپاهان، سایپا و پاس جزو تیم هایی هستند که در ادوار گذشته سابقه دفاع از عنوان قهرمانی خود را داشته اند.
. استقلال و فولاد از معدود تیم‌های حاضر در لیگ محسوب می‌شوند که هیچگاه دست به بازی دفاعی نمی‌زنند و همواره بازی هجومی را در دستور کار خود قرار می‌دهند. فولاد به واسطه برخورداری از نیروهای هجومی بسیار توانا همچون رفیعی، شریفات، رحمانی و حتی رضایی و استقلال نیز که با برتری مقابل الجزیره نیروی دوباره یافته با اتکا به بازیسازی‌های تیموریان و حیدری و شم گلزنی قاضی و برهانی چشم به 3 امتیاز این بازی دوخته است. امتیاز این بازی برای هر یک از دو تیم خاصیت‌های متفاوتی خواهد داشت.
چه بسا فولاد با همین 3 امتیازی که از استقلال می‌گیرد (البته این یک پیش‌بینی است) قهرمان لیگ شود و استقلال در صورت کسب امتیاز این بازی شاید سهمیه‌اش در لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کند. اگرچه آبی‌ها نیز با پیروزی احتمالی مقابل فولاد شانس‌هایی برای قهرمانی خواهند داشت. امروز می‌تواند نبرد دو تیم فولاد و استقلال تکلیف لیگ را روشن کند و شاید هم تعیین سرنوشت به روز آخر کشیده شده و تیمی جز استقلال و فولاد بر بام لیگ بنشیند.

به گزارش آس اسپورت بیش از همه پرسپولیس از برتری استقلال مقابل فولاد خرسند خواهد شد. شاید این فصل دوباره آبی‌های پایتخت باشند که پرسپولیس را برای قهرمانی آزاد می‌گذارند. رخدادی که در نخستین دوره لیگ نیز شاهدش بودیم اما حقیقت این است که استقلالی‌ها هرگز دوست ندارند بار دیگر اسباب قهرمانی پرسپولیس را فراهم آورند اما از سویی پای محرومیت از کسب سهمیه نیز وسط است و اگر آبی‌ها می‌خواهند فصل آینده نیز در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشند باید از ورزشگاه تختی اهواز دست پر راهی خانه شوند. حال باید دید واکنش امیر قلعه‌نویی به دومین پرتگاه پیش رو چه خواهد بود.


ترکیب احتمالی میزبان
دروازه‌بان: سوشا مکانی - مدافعان میانی: پادوانی، ایوب والی - مدافعان کناری: امید خالدی، مهرداد جماعتی - هافبک‌ها: شهاب کرمی، مهدی بدرلو، بختیار رحمانی - مهاجمان: سروش رفیعی، اسماعیل شریفات، غلامرضا رضایی

ترکیب احتمالی میهمان
دروازه‌بان: مهدی رحمتی - مدافعان میانی: امیرحسین صادقی، حنیف عمران‌زاده - مدافعان کناری: هاشم بیک‌زاده، علیرضا نیکبخت واحدی - هافبک‌ها: آندرانیک تیموریان، جی لوید ساموئل، خسروحیدری، پژمان نوری (کاروالیو) - مهاجمان: آرش برهانی، محمد قاضی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها