گزارشی از پشت صحنه برنامه آقای گزارشگر

یک ورزشگاه پر از عادل فردوسی‌پور

مرحله‌ی گروهی مسابقه‌ی تلویزیونی «آقای گزارشگر» دیشب (دوشنبه، 11 فروردین‌ماه) به پایان رسید و رقابت شرکت‌کنندگان راه‌یافته به مرحله‌ی نیمه‌نهایی آغاز می‌شود.
کد خبر: ۶۵۸۶۰۹
رقابت برگزیدگان «آقای گزارشگر» در مرحله نیمه‌نهایی

مهدی محمدی - تهیه‌کننده و کارگردان هنری «آقای گزارشگر» - از پایان مرحله‌ی گروهی این رقابت رسانه‌ای و ورزشی خبر داد و گفت: امشب آخرین قسمت از رقابت شرکت‌کنندگان در مرحله‌ی گروهی را شاهد هستیم و سپس نفرات برگزیده توسط داوران در مرحله‌ی نیمه‌نهایی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

وی درباره‌ی تعداد گروه‌ها و افراد راه‌یافته به مرحله‌ی نیمه نهایی نیز اظهار کرد: در مجموع، 12 شرکت‌کننده که موفق به کسب بالاترین امتیاز در گروه خود شده‌اند در دو گروه شش نفری، به رقابت‌شان ادامه می‌دهند و داوران از میان آن‌ها چهار نفر را برای شرکت در فینال مسابقه انتخاب خواهند کرد.

این تهیه‌کننده همچنین با اشاره به تفاوت آیتم‌های مرحله‌ی نیمه‌نهایی و نهایی با آیتم‌های مرحله‌ی گروهی، ادامه داد: در مرحله‌ی نیمه‌نهایی، آیتم تصادفی از برنامه حذف می‌شود و هریک از شرکت‌کنندگان باید ابتدا دقایقی از یک مسابقه‌ی فوتبال را گزارش کنند و همگی به چهار سوال فوتبالی پاسخ دهند. در مرحله‌ی نهایی نیز فینالیست‌ها یک بازی حسی و یک بازی معمولی را گزارش می‌کنند.

مسابقه‌ی «آقای گزارشگر» هر شب ساعت 23 و 30 دقیقه روی آنتن شبکه‌ی سه سیما می‌رود. این برنامه در 15 قسمت 45 دقیقه‌ای تولید شده و در آن، 102 نفر از علاقه‌مندان به گزارشگری فوتبال از میان بیش از شش‌هزار نفر به انتخاب کارشناسان و گزارشگران شناخته‌شده برگزیده شده‌اند که در 13 قسمت با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. دو قسمت ابتدایی این برنامه شامل تصاویری مستند از نحوه‌ی راه‌یابی شرکت‌کنندگان به مرحله‌ی دوم، روند تست گرفتن از آن‌ها و برگزاری آزمون کتبی بود.

عوامل تولید «آقای گزارشگر» عبارتند از: کارگردان: معصومه زعیمی نیکو، مدیر تولید:حمید آرامون، تدوینگر:علی اصغر صائبی ، دستیاران تهیه: مهدی سیلانه و مهدی محمدی‌پور، تصویربرداران: مرتضی داوودی، فرهاد لواسانی، تورج مجد و داوود بازرگانی، منشی صحنه: لورا خالدی، طراح چهره‌پردازی: نوید فرح مرزی، طراح دکور: مهیار صامت‌حقیقی، مدیر صحنه: فرهاد فاضلی و سپهر الیاسی، صدابرداران: احمد طاعی، حمیدرضا یارندپور، نورپرداز: مسعود رجبیان، دستیاران نور: فرشید فاضلی، امیر محمدی و مصطفی فرضی. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها