ترافیک در محورهای شمالی و جنوبی کشور

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از بار ترافیکی در محورهای شمالی و جنوبی کشور خبر داد و گفت: در محورهای استان کرمان بارش باران گزارش شده است.
کد خبر: ۶۵۷۹۷۹
ترافیک در محورهای شمالی و جنوبی کشور

سرهنگ محمدحسین حمیدی گفت: در اکثر محورهای استان کرمان بارش باران گزارش شده و جوی ناپایدار حاکم است و در سایر راهها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

وی به محور هزار اشاره کرد و افزود: در محور هراز محدوده سنگچال و تونل تکاور 2 و در محور کرج - چالوس از میدان امیر کبیر تا کیلومتر 7، ترافیک نیمه سنگین گزارش شده و در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

رییس مرکز کنترل اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به اینکه در حال حاضر بار ترافیکی در محورها و سواحل جنوبی کشور پرحجم است، تاکید کرد: در حال حاضر در استان‌های هرمزگان، خوزستان، بوشهر، فارس و اصفهان تردد پرحجم اما روان است.

وی افزود: یشترین تصادفات در ایام نوروز امسال واژگونی خودرو گزارش شده است که علت واژگونی‌ ها نیز از خستگی، خواب آلودگی و عدم توجه راننده به جلو ناشی می‌شود.

به گفته حمیدی، بار سفرهای نوروزی به سمت استان‌های شمالی در برخی موارد پرحجم اما روان است و با توجه به بار پرحجم ترافیک در حاشیه شهرها به رانندگان توصیه می شود با تمرکز و توجه کامل به جلو رانندگی کنند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها