برنامه «تاریخ پس از انقلاب» امروز در رادیو ایران، حضور ایران در اجلاس جنبش عدم تعهد را بررسی می‌کند.
کد خبر: ۶۴۹۶۰۴

برنامه تاریخ پس از انقلاب کاری از گروه سیاسی رادیو ایران است و موضوع حضور ایران در اجلاس جنبش عدم تعهد را با حضور جواد منصوری کارشناس تاریخ بررسی می‌کند. این برنامه ساعت 17 و 15 دقیقه از این شبکه رادیویی پخش می‌شود.

بازپخش جانی دالر در «رادیو صبا»

همزمان با اول فروردین ماه 1393 و شش ساعته شدن رادیو صبا، نمایش جانی دالر ساعت 21 و 30 دقیقه از رادی و صبا پخش می‌شود.

محمدصادق رحمانیان، مدیر رادیو صبا گفت: بازپخش برخی از برنامه‌های ماندگاری که وجه سرگرمی دارند و نیز از کیفیت مناسبی برای پخش برخورداراست در جدول پخش رادیو صبا قرار خواهد گرفت. وی افزود: طی مشورت‌هایی که با کارشناسان رادیو داشتیم و با موافقت محمدحسین صوفی معاون صدا، تصمیم گرفتیم برنامه جانی دالر را با اندکی ویرایش پخش کنیم. رحمانیان با توجه به معمایی‌بودن این برنامه گفت: نمایش جانی دالر یکی از جذاب‌ترین نمایش‌ها​ی رادیویی زمان خود بود. در این نمایش هنرمندانی چون پرویز بهادر، حیدر صارمی، حمید عاملی و فرهنگ مهرپرور ایفای نقش کرده‌اند.وی در پایان گفت: برخی از نمایش‌های آرشیوی رادیو با نظارت مجدد، بازپخش خواهد شد.

تندرستی بانوان در رادیو تهران

برنامه بانوی تندرستی تازه‌های ورزش بانوان را به مخاطبان ارائه می‌کند. این برنامه امروز از رادیو تهران پخش می‌شود.

برنامه ورزش از رادیو تهران تازه‌ترین و آخرین رویدادهای ورزشی را ساعت 18 و 25 دقیقه به مخاطبان ارائه می‌کند. بانوی تندرستی از بخش‌هایی است که در دل برنامه ورزش از رادیو تهران به اخبار ورزشی مربوط به بانوان و ورزش حرفه‌ای بانوان اختصاص یافته است.

در هر بخش سعی می‌شود به گروه‌های خاصی از بانوان همچون خانم‌های باردار، سالمندان و دختران در مرحله بلوغ یا خانم‌های خانه‌دار آموزش داده شود. برای هر یک از این گروه‌ها ورزش متناسب با شرایط آن، فواید ورزش و حرکات سبک و ساده آموزش داده خواهد شد.

پخش «در عمق آب‌ها» از رادیو نمایش

نمایش «در عمق آب‌ها» به کارگردانی میکائیل شهرستانی امشب ساعت 23 و 30 دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌شود.

این نمایش را فاطمه فروتن براساس رمانی به همین نام از پیتر بنتلی تنظیم رادیویی کرده و داستان آن درباره دو نفر است که با غواصی در منطقه‌ای که در آن کشتی غرق شده است، آمپول مورفین پیدا می‌کنند اما در راه بازگشت دو مرد سیاهپوست آنها را می‌دزدند و....

در عمق آب‌ها به تهیه‌کنندگی عذرا وکیلی و با هنرمندی محمدحسن عشقیان، رامین پورایمان، بهناز بستان‌دوست، حسین فلاح، میکائیل شهرستانی، مهدی نمینی‌مقدم، قربان نجفی، صمد پل‌سنگی، محمدرضا علی، مجید سهرابی، مهدی طهماسبی، بهرام سروری‌نژاد، سلمان خطی و ماندانا محسنی پخش می‌شود.

کارنامه برای افخمی و فخیم‌زاده

کارگردان و بازیگران فیلم «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» امروز مهمان برنامه «دیالوگ» رادیو نمایش می‌شوند.

برنامه «دیالوگ» با حضور افخمی، فخیم‌زاده و شیرمحمدی به بهانه برگزیده شدن «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» در سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، به آسیب‌شناسی این جشنواره می‌پردازد. این برنامه همچنین چشم‌انداز سینمای ایران را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد. ایوب آقاخانی سردبیری و تهیه‌کنندگی برنامه را به عهده دارد.

بررسی کار جمعی در رادیو

برنامه تحول امروز در رادیو گفت‌وگو به بررسی فرهنگ کار جمعی، چالش‌ها و راهکارهای ارتقای آن می‌پردازد.

این برنامه به موضوعاتی چون اهمیت فرهنگ کار جمعی در پیشرفت و توسعه کشور، دلایل ضعف فرهنگ کار جمعی در کشور، جایگاه مدیریت در ارتقای فرهنگ کار جمعی، نقش نهادهای مختلف در ارتقای فرهنگ کار جمعی و راهکارهای ارتقای فرهنگ کار جمعی در کشور می‌پردازد که ساعت 15 از رادیو گفت‌وگو پخش می‌شود.

پیام‌های اخلاقی در کانال ندای اسلام

رادیو معارف به زبان انگلیسی با برنامه «پیام معنوی اسلام» درس‌ها و آموزه‌های اسلام را به شنوندگان ارائه می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی رادیو معارف، برنامه پیام معنوی اسلام با موضوع ارائه آموزه‌های اخلاقی اسلام و‌ سخنان استادان حوزه امروز پخش می‌شود. در این برنامه از سخنان استادانی چون حجت‌الاسلام شاملی عضو هیات علمی موسسه امام خمینی و حجت‌الاسلام آقا محمدی در موضوعات مختلف اخلاقی اسلامی استفاده می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها