«خلوت دل» روی پیشخوان رفت

دومین آلبوم موسیقی «محسن مرعشی» با عنوان «خلوت دل» روانه بازار شد. با هشت قطعه، تلفیقی است از ساز تنبور با سایر سازهای کلاسیک که دو سال پس از انتشار آلبوم «حسرت دیدار» توسط شرکت «آوای مهر میهن» در آذر 1392 منتشر می شود.
کد خبر: ۶۴۹۴۸۸
«خلوت دل» روی پیشخوان رفت

به گفته این خواننده و آهنگساز هزینه ضبط و انتشار آلبوم توسط شرکت بهینه پویای طبرستان به مدیریت جناب امیرحسین قریشی، انجام پذیرفت.
آهنگساز آلبوم «خلوت دل» ادامه داد: تنظیم آهنگ ها به عهده حامد محمدی و صدابردار ابراهیم اکبری بود. میکس و مستر در استودیو کرال توسط ابراهیم اکبری و استودیو بل توسط امید نیک بین انجام شد. عکس و طراحی آلبوم نیز توسط کوروش صوفی انجام شد.
وی گفت: این آلبوم همانند کار قبلی مضمونی عرفانی دارد و دو ترانه آن از دکلمه استاد میرشکاک استفاده شده است. دیگر اشعار هم از حافظ ، مولانا و ایرج قنبری می باشند.
این هنرمند در خصوص انگیزه تولید این آلبوم موسیقی تصریح کرد: ترانه (خواب) عرض ارادتی است نسبت به نماد عشق و آزادگی؛ حضرت حسین بن علی (ع)، که امید است به وسعت فضل و کرامتش، نقصان کار را بر ما ببخشاید.
ترانه (قلعه زخم) که راجع به جنگ هشت ساله ایران است، تقدیم شد به همه دلاورانی که بی ادعا جنگیدند، خصوصا شهید محمد آزمون _ برادر خوانده همسرم_ که امیدوارم به عظمت و بزرگی روحشان، بضاعت اندکم را در این قطعه، پذیرا باشند. همچنین ترانه (وطن) را تقدیم کردم به همه هموطنانم خصوصا _پدر عزیزم_ که عاشقانه ایران و اسطوره هایش را دوست میدارد.
وی افزود: هفت قطعه از هشت ترانه خلوت دل در شبکه های مختلف تلویزیون، مجوز پخش گرفته و بارها به صورت زنده و یا ساخت نمآهنگ و کلیپ، پخش شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها