سعید عرب روز دوم اسفند ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه رفت تا اولین اجرای رسمی اش را پس از انتشار آلبوم «دریا» برای هوادارانش داشته باشد، این اجرا البته مهمانان سرشناس زیادی هم داشت.
کد خبر: ۶۴۹۳۳۵
کنسرت سعید عرب با طعم «ناصریا»

سعید عرب که پیش از این اجراهایش را در سالن اریکه ایرانیان روی صحنه می برد، این بار وبرای اولین بار در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه رفت و پذیرای مخاطبان اش بود.
«مثل بارون»، «عاشقی همینه»، «مهربونم»، «بزار ببینمت»، «منو یادت باشه»، «بهونه»، «خوش موقعه»، «باور»، «دریا»، «غروبا»، «دیوونه» قطعاتی بودند که در این کنسرت از سوی این گروه اجرا شد و در حین اجرای قطعات نیز «سعید عرب» مهمانان و چهره های سرشناسی را که در سالن حضور داشتند را به حاضرین معرفی کرد.
چهره هایی از قبیل: «مهدی مقدم»، «کامران تفتی»، «آندرانیک تیموریان»، «لیلا بلوکات»، «تینا آخوندتبار»، «غلامرضا صنعتگر»، «علیرضا روزگار»، «محسن افشانی»، «علی استیری»، «مهدی صفایی»،«امیر طبری»، «انوشیروان تقوی» و...
سرپرستی ارکستر این خواننده را در این کنسرت «محسن افشار» بر عهده داشت و نوازنده هایی از قبیل: حسین شریفی، علیرضا میر آقا، ایرج همدمی، میلاد مجذوب، بردیا یادگاری، بهروز میرزایی، آرش جامع و... در ارکستر این خواننده حضور داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها