روی موج رادیو

سلامت مردان در رادیو تهران

برنامه «سیب» رادیو تهران به مناسبت هفته ملی سلامت مردان امروز از ساعت 10 و30 دقیقه به موضوع شعار «سوانح و حوادث در کمین سلامت مردان» اختصاص یافته است.
کد خبر: ۶۴۹۲۵۱

حماد خزائی، تهیه‌کننده برنامه در این باره به جام‌جم گفت: به منظور افزایش دسترسی مردان به اطلاعات سلامت، توجه به نیازهای بهداشتی، آموزشی و درمانی مردان، در برنامه «سیب» رادیو تهران به موضوعاتی همچون پیشگیری از سرطان‌های شایع در مردان و تاثیر مواد دخانی بر سلامت آنان می‌پردازیم. آوید بزرگی گوینده و مهرداد سلیمی متخصص داخلی و فوق‌تخصص خون دیگر عوامل این برنامه هستند.

بررسی اقتصاد مقاومتی در رادیو ایران

امروز با حضور کارشناسان مسائل اقتصادی در برنامه «نگاه روز» ابلاغیه اخیر رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

در این برنامه که ساعت 15 و 30 دقیقه از رادیو ایران پخش می‌شود ‌غیر از کارشناسان مسائل اقتصادی چند نفر از نمایندگان مجلس هم حضور دارند. علی ظریف سردبیر، جواد فیاضی تهیه‌کننده و مهدی قلی کارشناس مجری برنامه است.

گرایش به موادمخدر دررادیو سلامت

برنامه «زندگی جاری است» با رویکرد آموزش شیوه‌های صحیح در جهت حفظ بهداشت روان، امروز به بررسی تاثیر باورهای غلط در گرایش به موادمخدر می‌پردازد.

این برنامه با حضور کارشناسان ساعت 10 و 20 دقــیقه از رادیو سلامت پخش می‌شود و با حضور ابراهیمی مقدم کارشناس، مساله باورهای غلط در گرایش موادمخدر را بررسی می‌کند. نمایش‌های کوتاه، گزارش‌های مردمی و کارشناسی از دیگر بخش‌های این برنامه است.

«رادیو گلچین» راه‌اندازی شد

رادیو گلچین جدیدترین شبکه رادیویی معاونت صداست که گلچین برنامه‌های دیگر رادیوها را پخش می‌کند. این رادیو روی موج رادیو فصلی قابل شنیدن است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مردم می‌توانند با شماره 162 تماس بگیرند و برنامه‌های مورد علاقه خود را برای پخش از رادیو گلچین اعلام کنند. بخش «رادیو آوازه» به پخش برنامه‌های درخواستی مردم اختصاص پیدا کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها