ترانه های شاد بنیامین حذف شد

سید فرید احمدی همواره از تاثیرگذاران حوزه شعر و ترانه بوده که حافظه نسل امروز او را بیشتر با ترانه‌هایی که برای بنیامین سروده می‌شناسد اما نسل کمی قدیمی‌تر او را با ترانه‌های ماندگار غرور و گل یاس از شادمهر عقیلی، فاصله‌های فریدون آسرایی، منو ببخش ناصر عبداللهی، شکوفه در شکوفه محمد نوری و… به خاطر دارد.
کد خبر: ۶۴۴۰۹۶
ترانه های شاد بنیامین حذف شد

او در گفتگویی که با سایت موسیقی ایرانی داشته از روزهای حضور بنیامین در کارگاه ترانه گفته و البته از وضعیت آلبوم جدید این خواننده محبوب با توجه به اتفاقاتی که برایش افتاده . او در بخشی از این مصاحبه می گوید:
آن زمان خیلی دوره درخشانی بود و من هم حس وحال بهتری داشتم و انرژی زیادی برای این کار

آهنگ‌های شاد از آلبوم حذف شد وچند آهنگ غمگین که ناتمام مانده بود و یا به تازگی ساخته شده بود به آن اضافه شد. بنیامین با این اوضاع روحی نمی‌توانست شاد بخواند و قصد این کار را هم ندارد.

داشتم وچون اولین دوره‌ای بود که کارگاه تشکیل می‌دادم و مطالبی که خودم به دست آورده بودم مثل آبی بود که پشت سد جمع شده باشد و حضور آدمی مثل بنیامین در جمع ما خیلی مثبت بود و همان زمان که شعر و ترانه می‌نوشت جزء سرآمدها بود. بنیامین ترانه سرای خوبی هم هست با اینکه علاقه دارد از کارهای من استفاده کند ولی اگر خودش دست به قلم شود از بهترین‌های ترانه خواهد بود.

او با اشاره به تغییرات آلبوم جدید بنیامین نیز گفته است: آهنگ‌های شاد از آلبوم حذف شد وچند آهنگ غمگین که ناتمام مانده بود و یا به تازگی ساخته شده بود به آن اضافه شد. بنیامین با این اوضاع روحی نمی‌توانست شاد بخواند و قصد این کار را هم ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها