ترین‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر

پرسپولیس در صدر برترین های هفته

پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر عنوان بهترین تیم را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۶۴۱۳۹۴
پرسپولیس در صدر برترین های هفته

سایت جام جم ورزشی -  در هفته بیست و پنجم رقابت‌ها و در 8 مسابقه‌ای که برگزار شد تنها 6 گل به ثمر رسید تا در هفته‌ای که شاهد قحطی گل در کویر فوتبال ایران بودیم، تنها میانگین 0،75 در هر مسابقه باشیم.

در این هفته دیدار پرسپولیس با سپاهان و ملوان با نفت تنها با 2 گل گل و 5 دیداری که صفر بر صفر به پایان رسید پرگل‌‌ترین و کم‌گل‌ترین دیدارهای هفته معرفی می‌شوند.

**بهترین تیم هفته: پرسپولیس

در هفته بیست و پنجم تمام مدعیان به جز پرسپولیس یا شکست خوردند و یا با تساوی به کار خود پایان دادند تا شاگردان دایی با شکست سپاهان، ضمن کسب عنوان بهترین تیم هفته دوباره به جمع صدرنشینان بازگردند.

البته در این هفته ملوان هم یک بار دیگر در خانه خوش درخشید و توانست از سد یکی از مدعیان قهرمانی یعنی نفت تهران عبور کند تا انزلی‌چی‌ها نیز در بین تیم‌های خوب هفته قرار بگیرند

**ناکام هفته: سپاهان و استقلال

کارلوس کروش روز گذشته در برنامه‌ای تلویزیونی به شدت به مسئولان و کادرفنی دو تیم استقلال و سپاهان انتقاد کرده و آنها را متهم به این موضوع کرد که منافع باشگاهی را به منافع ملی ترجیح می‌دهند.

جالب اینکه با برگزاری هفته بیست و پنجم این دو تیم از ناکامان بزرگ هفته بودند با این توضیح که استقلال در کرمان در دقیقه 92 پیروزی را با تساوی عوض کرد و سپاهان هم دیدار فینال‌گونه را در تهران مقابل پرسپولیس واگذار کرد.

بازیکن هفته: محمد عباس‌زاده

در هفته بیست و پنجم خیلی اتفاق خاصی رخ نداد و نتایج بی‌شمار صفر بر صفر بیشتر حاکی از آن بود که تیم‌ها در هفته‌های پایانی لیگ بیشتر روی فاز دفاعی تمرکز کرده و ابتدا به قصد نباختن به زمین می‌روند.

در این بین محمد عباس‌زاده، مهاجم جوان پرسپولیس که برای دومین‌بار پیاپی در ترکیب ثابت تیمش به میدان رفته بود توانست با گل زیبا و زودهنگام خود، شرایط کسب 3 امتیاز شاگردان علی دایی در دیدار حساس مقابل پرسپولیس را فراهم کند. عباس‌زاده در دیدار مقابل تیم اصفهانی جنگندگی خوبی را از خود به نمایش گذاشت.

**مربی هفته: علی دایی

سرمربی پرسپولیس را می‌توان خوشبخت‌ترین انسان روی زمین پس از برگزاری دیدارهای هفته بیست و پنجم قلمداد کرد.

به گزارش فارس دایی پس از ناکامی‌های سریالی پرسپولیس در هفته‌های اخیر چند جابجایی را در ترکیب تیمش مقابل فولاد در جام حذفی ایجاد کرد که البته ثمره این جابجایی‌ها (از جمله بازی دادن به عباس‌زاده) شب گذشته در دیدار مقابل سپاهان نمود پیدا کرد تا پرسپولیس با تفکرات سرمربی مطرح خود یک بار دیگر به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر امیدوار شود.

**رده‌بندی گلزنان تا پایان هفته بیست و پنجم:

11 گل: کریم انصاری‌فرد (تراکتورسازی) - مهرداد بایرامی (گسترش فولاد)

10 گل: رضا عنایتی(صبای قم)

9 گل:‌ لوسیانو پریرا (فولاد) - جلال رافخایی (ملوان)

8 گل:  سجاد شهباززاده (سایپا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها