کریم انصاریفرد با تصمیم درستی که گرفت به سایپا رفت و زود چهره شد ولی من با تصمیم اشتباه خودم چند سال عقب ماندم.
کد خبر: ۶۴۰۵۷۱
بزرگترین اشتباه من رفتن به پرسپولیس بود

مهرداد بایرامی  در خصوص اینکه گفته می‌شود تغییرات در کادر فنی تیم گسترش فولاد تبریز به سود وی تمام شده است بیان کرد: من قبل از اینکه تغییرات ایجاد شود هم بد کار نمی‌کردم ولی در خیلی از بازی‌ها یک خط عقب‌تر بودم اما تارتار که آمد من به مهاجم نوک رفتم و خدا را شکر که خوب کار کردم و با گلزنی خودم جواب اعتماد مربی را دادم.

این بازیکن با اشاره به پست جدید خود در تیم گسترش فولاد تبریز ادامه داد: من مهاجم نوک را بیشتر دوست دارم و آقای تارتار هم در این پست از من استفاده می‌کند. در پست مهاجم هدف کارایی بیشتری دارم و خدا را شکر می‌کنم که تا اینجای کار جواب داده‌ام.

مهاجم گلزن تیم گسترش فولاد تبریز در خصوص رسول خطیبی نیز گفت: ما فوتبال خودمان را مدیون او هستیم. خطیبی سه سال مربی من بوده و همه چیز را به من یاد داد. به خصوص برای خودم او خیلی زحمت کشید. تارتار هم یک مربی با دانش است که از نظر روحی و روانی خیلی با ما کار کرده است. او مربی با شخصیتی است که همه بازیکنان تمریناتش را دوست دارند و با این مربی خیلی خوب ارتباط برقرار کرده‌ایم.

بایرامی در پاسخ به این سوال که آیا تصور درخشش در لیگ برتر را داشتید، بیان کرد: من می‌خواستم در سال اولی که در لیگ برتر حضور دارم خودم را نشان بدهم. البته می‌دانستم که می‌توانم در مسابقات گلزنی کنم و تصورم این است که خیلی بیشتر از اینها می‌توانم مفید واقع بشوم.

وی درباره مدعیان آقای گلی در این فصل از رقابتهای لیگ برتر خاطرنشان کرد: اگر این روند را ادامه دهم می‌توانم مدعی آقای گلی هم باشم. فعلا انصاریفرد، شهباززاده، عنایتی و پریرا هم هستند. البته دوست دارم که اگر خودم آقای گل نشوم دوست دارم یک اردبیلی دیگر آقای گل بشود.

این بازیکن در خصوص کریم انصاریفرد گفت: من با کریم سه سال در مدرسه راهنمایی همکلاسی بودیم و یک سال هم در دبیرستان با هم در یک کلاس بودیم. از 9 سالگی با هم به یک مدرسه فوتبال رفتیم و ثبت نام کردیم تا اینکه او به جوانان سایپا رفت و من هم پرسپولیسی شدم.

بایرامی ادامه داد: کریم انتخاب درستی کرد و خیلی زود هم در فوتبال ایران چهره شد ولی بزرگ‌ترین اشتباه من رفتن به پرسپولیس بود. پرسپولیس برای تیم تیم‌های پایه چیزی ندارد و تنها اسم پرسپولیس را یدک می‌کشد. هیچ توجهی به تیم‌های پایه در این باشگاه نمی‌شود و من چند سال عقب افتادم.

مهاجم تیم گسترش فولاد همچنین در خصوص عنایتی عنوان کرد: یک چیزی بگویم اینکه من زمانی آرزو داشتم که عنایتی را از نزدیک ببینم چونکه واقعا بازیکن بزرگی است. حالا هم افتخار می‌کنم که با این بازیکن رقابت می‌کنم. جایگری‌های او فوق‌العاده است. هنوز هم موقعیت شناسی او باید مورد الگوی بقیه مهاجمان باشد.

بایرامی در واکنش به اینکه خیلی‌ها او را پدیده لیگ برتر می‌دانند گفت: البته که به ما نگاه نمی‌کنند و همه نگاه‌ا متوجه دو تیم استقلال و پرسپولیس است. امیدوارم که در پایان فصل به تیم ما هم نیم نگاهی داشته باشند. بازیکنی که یازده گل زده می‌تواند یکی از کاندیداهای پدیده بودن باشد.

این بازیکن در خصوص احتمال پیوستن به یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس در فصل آینده تصریح کرد: من چندین پیشنهاد داشتم ولی من یک سال دیگر با گسترش فولاد قرارداد دارم. هر کسی هم پیشنهاد داد گفتم که با باشگاه صحبت کنند. این را هم بگویم که اگر بخواهم به تیم بزرگتری بروم ترجیح می‌دهم تراکتورسازی باشد چون طرفداران زیادی دارد و هم زبان من هستند.

وی در خصوص دیدار برابر ذوب‌آهن بیان کرد: این بازی برای هر دو تیم بسیار مهم است و به نوعی یک بازی 6 امتیازی محسوب می‌شود. خدای نکرده اگر این بازی را واگذار کنیم فاصله مان کاهش می‌یابد ولی اگر برنده شویم وضعیت خوبی خواهیم داشت. ما باید در این بازی امتیاز بگیریم.

بایرامی در پاسخ به این سوال که آیا پاسپورت وی را برای تیم ملی گرفته‌اند، گفت: قبل از بازی با نفت در نیم فصل اول بود که پاسپورت مرا گرفتند. مدارک دیگر و عکس را هم خواستند که تحویل دادم ولی دیگر خبری برای حضور در تیم ملی نشد.مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
خوزستان
Austria
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
۰
۰
شما هم از هر چی میخواهید كره بگیرید !!! خوب چی را میخواهید خراب كنید ؟ مسلما پرسپولیس !! ولی بدانید این اقا پرسپولیسی خونی هست و مطمئن باشید میاد پرسپولیس .. استقلال باید خوابش را ببیند !! كه زدید من اشتباه كردم رفتم پرسپولیس ! خوب جوانان بوده .،،، اینو بدانید همه كس نمیتونه تو پرسپولیسی كه ٤٠ ملیون طرفدار دارد بازی كند و اونیكه توانست خودشو را تو پرسپولیس جا بندازه مثل بقیه میشه اسطوره اسیاه و حتی اروپاه ،،،!!!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها