روزهای سخت در انتظار سلطان قرمزها

هیوندا سواری علی پروین /عکس

مخالفان در انتظار باخت

نقشه ای ضد پرسپولیسی برای پروین!

علی پروین در شرایطی سرپرست موقت پرسپولیس شد که امروز مخالفان او می خواهند در صورت باخت ، ناکامی تیم را به گردن او بیندازند.
کد خبر: ۶۳۹۲۲۵
نقشه ای ضد پرسپولیسی برای پروین!

به گزارش جام جم ورزشی ، فوتبال ایران و بسیاری از هوادارانش به چهره های سیاسی در مناصبی همچون مدیریت باشگاههای ورزشی عادت کرده اند از این رو در این فوتبال استفاده از ورزشی ها در راس باشگاهها کار سختی است.

از روزی که علی پروین سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس برگزیده شد هر روز اخبار متناقضی از نحوه انتخاب مدیریت باشگاه شنیده می شود. یک عده مخالفان پروین هم قسم شده اند تا آخرین لحظه تلاش کنند که پروین به تاج و تخت سرزمین سرخ نرسد.برای این عده بازی امروز حیاتی است و به رغم پرسپولیسی بودن این افراد آنها در مخالفت با پروین دوست دارند سرخ ها در اهواز ببازند و حذف شوند تا بگویند بفرمایید دیدید پروین باخت و نتوانست مانع حذف پرسپولیس از جام حذفی شود!

مخالفان پروین می گویند آمدن این پیشکسوت به پرسپولیس سمت و سو دادن پرسپولیس به فوتبال دهه شصتی است!فوتبال بزن زیرش و سانتر از جناحین و البته با چاشنی های رایج بد و بیراه در بین دو نیمه! هر چند این حرف ها درباره پروین آن هم در جایگاه مدیریت باشگاه بی اساس است اما در پاسخ به این ابهام که چرا پروین باید در کار فنی دخالت کند گفته می شود افراد اهل فن فوتبال کنار زمین و در جایگاه مدیریت کم طاقت هستند و خواه ناخواه و دیر یا زود اندیشه های خود را از طریق واسطه ها به نیمکت تیم منتقل می کنند.   

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها