بیانیه شدیداللحن وب سایت حجازی به اقدام های اخیر

اعتراض همسر حجازی به نصب بنر ناصرخان در کمپ

بعد از اتفاقاتی که در کمپ استقلال در جریان نصب بنر مرحوم ناصر حجازی افتاد اینک خانواده حجازی به نصب این بنر با دستور قلعه نویی معترض است.
کد خبر: ۶۳۹۱۸۹
اعتراض همسر حجازی به نصب بنر ناصرخان در کمپ

به گزارش جام جم ورزشی ، روز جمعه یکی از اهالی آپارتمان های مشرف به کمپ ناصر حجازی بنر دروازه بان فقید استقلال را روی دیوار ساختمان نصب کرد که با واکنش چند تن از بوقچی های استقلال روبرو شد و آنها این بنر را به زیر کشیدند. از طرفی روز گذشته خبر رسید که با دستور امیر قلعه نویی بنر مرحوم حجازی دوباره به جای اول خود برگردانده شد! این جابه جایی حرف و حدیث های زیادی در تمرینات دو روز اخیر استقلال در محل کمپ ناصر حجازی به وجود آورد و البته موجب ناراحتی و اعتراض خانواده حجازی شد به طوری که وب سایت شخصی ناصر حجازی با این مطالب به آن واکنش نشان داد:   

...فقط اینکه برای کسب محبوبیت , بایستی مردمدار بود نه رکورددار و مردمداری آن نیست که مدام از اهل بیت و آرمانهای شهدا بگوئیم ولی با قسم خوردن زیر پرچم آمریکا، گرین کارت دریافت کنیم . نه اینکه دریافت گرین کارت بد باشد ، اینکه برای پیشبرد کارها ی شخصی از شهدا و ... خرج کنیم ، جای تاسف است مگر آنکه در آمریکا چشم بسته راه می روید و ... ! اگر می خواهید مردمدار باشید ، در زمان بودن مسوولین از دغدغه مردم بگوئید که حجازی اینگونه رفتار کرد و برای همین در 8 سال گذشته تیم نداشت یا اگر داشت ، دوستانتان بدنبال برکناری وی بودند .
چندی قبل از تهمت زدنهای اهالی فوتبال گفتید ، از زشتی این کار ... راستی در تنهایی خود ، به این فکر کرده اید که نه تنها در گذشته که امروز نیز چقدر تهمت به حجازی و حجازی ها برای پیشرفت کاری خود زده اید که نمونه بارز آن ، همان طور که گفتیم تهمت به مردم بود با اهل کوفه خطاب قراردادنشان . راستی از آن طومار معروف چه خبر ؟ برای راحتی وجدان خود ، حتما نابودش کرده اید اما وجدان اینگونه آرام نمی گیرد ...
...قصد نداشتیم تا این حرفها را مطرح کنیم اما اعتراض تعدادی بوقچی که خط و خطوط خود را همراه با تراول و بن از آقایان دریافت می کنند نسبت به نصب بنر افتخار باشگاه استقلال در آپارتمان مجاور کمپ ناصر حجازی، باعث شد تا مطالب فوق عنوان گردد تا آقایان نه تنها دست از مظلوم نمائی کذب بردارند که بجای فراری دادن تماشاگران و حسادت به محبوبیت ناصر حجازی با برگزاری تولد برای اسطوره ملی ایران در بازی های استقلال ( زیرا در زادروز حجازی که در یک صبح کاری برگزار شد ، جمعیت برغم فقط اطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی ، بیشتر از بازیهای اخیر استقلال بود ) همراه با نصب بنر و پخش کردن عکس از وی پوششی بگذارند بر عدم محبوبیت خود تا از این طریق بازیهای استقلال که حتی در هفته های اخیر نیز صدرنشین بوده است و سکوها خالی از تماشاگر ، دوباره رنگ و بوی آبی بخود بگیرد تا سرود قهرمانی توسط هزاران نفر خوانده شود نه تعدادی انگشت شمار .

همچنین یکی از روزنامه های ورزشی صبح هم خبر داد همسر مرحوم حجازی با نصب بنری که با دستور قلعه نویی صورت گرفته مخالف است چون او اقدام اول در این زمینه را مردمی و خودجوش دانسته یعنی همان کاری که مرحوم ناصر حجازی همیشه بدنبال آن بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
حمید آبی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
۰
۰
دوباره آخر فصل شد و انواع و اقسام مشكلات برای استقلال و امیر قلعه نویی درست می كنند و حالا هم خانواده مرحوم حجازی آرامش استقلال را بهم میزنند خدا رحمتش كند ولی خانواده ایشان باید به دوستداران امیرخان نیز احترام بگذارند و ما استقلالیها دوست نداریم كه به هیچ پیشكسوتی توهین شود. بگذارید واقعا ایشان اسطوره باشد و نه بخاط مرحوم شدنش به او اسطوره بگویند!روحش شاد.
الف
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
۰
۰
خب در استقلال تحملش نمی كردند. چرا در تیم های دیگر كاری ازپیش نبرد
قهرمانی با استقلال مهم نیست . نایب قهرمانی با تراكتور كه مجید جلالی در آن گیر كرده ، قهرمانی با سپاهانی كه كرانچار در آن چندان موفق نبود، صعود ونجات مس كه مظلومی آن جاهم موفق نبود........
امسال حجازی و مظلومی ها فقط با استقلال نتیجه می گیرند......
ضمنا در باره ركورد فرمودید: اینجا میدان ورزشی است نه سوپر ماركت محله جهت مردم داری... الگوی جوانان كشور در كنار چمن فوتبال سیگار نمی كشد..... كسی كه از گرین كارت می گوید خود گرین كارت نمی گیرد و كراوات شومنی نمی زند..

نیازمندی ها