هاشمی: نگاه جناحی به دانشگاه آزاد نتیجه‌ای ندارد

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دانشگاه آزاد اسلامی، یادگار ماندگار امام راحل(ره) و سرمایه‌ای ارزشمند برای همه ایرانیان برای امروز و آینده است و هیچ‌کس نمی‌تواند برای آن ادعای مالکیت کند.
کد خبر: ۶۳۸۲۵۵

به گزارش ایسنا،‌ آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در دیدار اعضای هیات رئیسه این دانشگاه و نمایندگان رئیس دانشگاه در هیات‌های امنای استانی، با بیان این مطلب افزود: نگاه جناحی به این سرمایه ملی، نتیجه‌ای جز مسائل دو سال گذشته ندارد، چون ظرفیت جناح‌ها برای مصادره یک سرمایه ملی بسیار کم است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که دو سال قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری سال 84، روندی از سوی یک جریان خاص به بعضی از رسانه‌ها دیکته می‌شد، گفت: در آن دوران می‌خواستند با تخریب همه دستاوردهای گذشته نظام اسلامی، جایگاهی برای آینده خود در قدرت بسازند که متاسفانه بعضی از رسانه‌ها هم بلندگوی آنها شدند.

هاشمی‌رفسنجانی همچنین در گفت‌وگو با سایت انتخاب درباره ارزیابی‌اش از روش‌های دور زدن تحریم‌ها گفت: خیلی از جزئیات را نمی‌دانم، چون اینها را به ما نمی‌گفتند. وی در پاسخ به پرسشی درباره برخی فسادهای مالی به بهانه دور زدن تحریم‌ها گفت: من به صورت کامل و جامع اطلاع ندارم که روش‌های دور زدن تحریم در چه جاهایی و چگونه بوده است. اما اگر درست مدیریت می‌شد، شاید این اتفاقات نمی‌افتاد. وی افزوده است: فسادهای زیادی در سال‌های اخیر در خیلی از زمینه‌ها؛ در بانک‌ها، در وام‌ها، در خریدها و در دور زدن تحریم‌ها اتفاق افتاد. بعضی جاهایش را می‌بینید که علنی می‌شود و چیزهایی هم هست که هنوز حالت سری دارد و رو نمی‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها