حذف ویلیامز؛ شگفتی بزرگ اوپن استرالیا

سرنا ویلیامز، قهرمان پنج دوره مسابقات تنیس اوپن استرالیا با شکست مقابل آنا ایوانوویچ در دور چهارم، از این رقابت‌ها کنار رفت تا بزرگ‌ترین شگفتی مسابقه‌ها تا امروز رقم بخورد.ایوانوویچ که در چهار مسابقه قبلی خود با سرنا ویلیامز حتی یک ست هم نگرفته بود، در حالی مقابل نفر یک زنان جهان ایستاد که ویلیامز ۲۵ مسابقه قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود. ویلیامز این بازی را خوب شروع کرد و ست اول را هم برد، اما این حریف بیست و شش ساله‌اش بود که در ادامه بهتر کار کرد و توانست در دو ست بعدی پیروز شود.
کد خبر: ۶۳۷۰۶۹

به گزارش ایرنا،با این باخت، امیدهای ویلیامز برای قرار گرفتن در کنار کریس اورت و مارتینا ناوراتیلووا که ۱۸ گرند‌اسلم در اختیار دارند، از بین رفت. ویلیامز همچنین با شکست مقابل ایوانوویچ، نتوانست به وعده مربی‌اش، پاتریک موراتوگولو عمل کند و برنده هر چهار گرند‌اسلم امسال شود؛ کاری که اشتفی گراف، همسر آندره آغاسی و دارنده ۲۲ گرند اسلم در سال ۱۹۸۸ کرد.

ویلیامز سی و یک ساله پس از بازی، دلیل اصلی باخت‌ را کمر آسیب‌دیده‌اش دانست؛ مصدومیتی که به گفته او نزدیک بود به کنار کشیدنش در مسابقه دور سوم جلوی دانیلا هانچوا نیز منجر شود.

در بخش مردان نیز نواک جوکوویچ، مرد شماره دوی تنیس جهان و مدافع چهار دوره قهرمانی اوپن استرالیا، مقابل فابیو فونینی به یک پیروزی آسان دست یافت و به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرد . پیش از این اندی ماری بریتانیایی، رافائل نادال اسپانیایی و راجر فدرر سوئیسی، دیگر مدعیان کسب عنوان قهرمانی اوپن استرالیا 2014 همگی با پیروزی در دور سوم به جمع هشت تنیسور برتر راه یافته بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها