ال جی یک کارخانه جدید در اروپای شرقی ایجاد می کند

جام جم آنلاین: گروه کره جنوبی ال جی الکترونیکز تصمیم دارد یک کارخانه جدید در اروپای شرقی احداث کرده و ظرفیت های تولید در کارخانه اش در مکزیک را افزایش دهد تا بتواند تا سال 2007 میلادی در زمینه تولید لوازم برقی خانگی به مقام نخست جهان دست یابد.
کد خبر: ۶۳۲۴۱

به نوشته روزنامه لاتریبون ، گروه ال جی الکترونیکز با صدور بیانیه ای اعلام کرد تصمیم به احداث یک کارخانه تولیدی جدید در منطقه اروپای شرقی دارد تا میزان فروش تولیدات خود در قاره اروپا را افزایش دهد.
در عین حال ، گروه ال جی در جریان 6 ماهه دوم سال 2005 میلادی کارخانه اش در مکزیک را توسعه می دهد و ظرفیت تولید در این کارخانه را 2 برابر می کند.

گروه ال جی که در زمینه تولید کولرهای گازی مقام نخست جهان را دارد می خواهد سطح گردش مالی خود در زمینه لوازم برقی خانگی را به 14 میلیارد دلار در سال 2007 برساند.این گروه گردش مالی خود در سال جاری را 10 میلیارد دلار پیش بینی کرده است.
بخش تولید لوازم خانگی گروه ال جی تولید کننده کولر گازی ، فریزر ، ماشین لباسشویی ، تلویزیون و سایر وسایل برقی خانگی است.

کارخانه جدید گروه ال جی در یک کشور اروپای شرقی عضو اتحادیه اروپا احداث خواهد شد.گروه ال جی در ماه فوریه احداث یک کارخانه تولید لوازم برقی خانگی در روسیه را اعلام کرده بود.
روز دوشنبه گروه ال جی یک قرارداد به ارزش 115 میلیون دلار برای افزایش سطح تولیداتش در لهستان را با دولت این کشور امضا کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها