آنهایی که شاید رنگ پیراهن تیم دیگری را نبینند

آفتاب های لب بوم فوتبال/ تصاویر

فوتبالیست ها زمان مشخصی برای فوتبال بازی کردن دارند، دیر یا زود و بنا به هر دلیلی بالاخره روزی مجبور به خداحافظی از فوتبال می شوند.
کد خبر: ۶۳۱۸۹۴
آفتاب های لب بوم  فوتبال/ تصاویر

سایت جام جم ورزشی- سایت "بلیچر ریپورت" تیم بازیکنان لب مرز را انتخاب و معرفی کرده است، تیمی که اعضای آن به احتمال بسیار زیاد در این فصل برای آخرین بار می توانند باشگاه های خود را عوض کنند چرا که با توجه به شرایط سنی دیگر فرصت چندانی برای بازی کردن ندارند:

1- میرکو ووکینیچ: او 30 ساله و عضو یوونتوس است اما با توجه به ضعف و افت وحشتناکی که در دو فصل گذشته تجربه کرده است بلیچر ریپورت عمر زیادی را برای فوتبال وی تصور نمی کند:

Hi-res-452294731-mirko-vucinic-of-juventus-in-action-during-the-uefa_crop_650

 

2- جرمین دوفو: او زمانی یکی از پرطرفدارترین بازیکنان اروپا در میان باشگاه ها بود اما دوره او هم به سر آمده است. او در تاتنهام بازی می کند.

 

3- مایکل اسین: ستاره سابق چلسی اکنون سایه ای از آن اسین سابق است. او هم به نظر کارشناسان این سایت انگلیسی یا برای آخرین می تواند به یک باشگاه جدید برود یا اینکه دیگر نمیتواند تیم جدید پیدا کند:

 

4- دیمیتار برباتوف

هم تیمی اشکان دژاگه نیز در این فصل آخرین شانس های خود را برای بستن یک قرارداد چرب و نرم جستجو می کند. با توجه به شرایط سنی اش او  این فرصت را در 2015 نخواهد داشت:

Hi-res-451555593-dejected-dimitar-berbatov-of-fulham-reacts-after-a_crop_650

 

5- نیکولاس بوردیسو: این آرژانتینی که هم اکنون در رم بازی می کند به پایان دوران درخشانش نزدیک می شود. امسال آخرین فرصت او برای قدرت نمایی است:

 

6- اشلی کول: این ستاره تیم چلسی نیز رو به افول است. او می خواهد قرارداد خود را با چلسی تمدید کند که به احتمال قریب به یقین این آخرین تمدید فوتبالی او است:

Hi-res-176754631-ashley-cole-of-chelsea-in-action-during-the-barclays_crop_650

 

7- استبان کامبیاسو : این یکی هم آرژانتینی است و در اینترمیلان بازی می کند. او 34 ساله است و به پایان خط رسیده:

Hi-res-456887701-esteban-cambiasso-of-inter-celebrates-after-scoring-his_crop_650

 

8- تیم کاهیل: این فوتبالیست استرالیایی امسال 35 ساله می شود. او که عضو تیم نیویورک رد بولز است پیش از این نیز از خداحافظی خود در فصل آینده خبر داده بود:

Hi-res-450521367-tim-cahill-of-the-socceroos-looks-on-during-the_crop_650

 

9- دیه گو فورلان: پسر موطلایی فوتبال اروگوئه و ستاره سابق منچستریونایتد هم در آستانه 35 سالگی قرار دارد. او آخرین فصل خود را در اینتر سپری می کند:

 

10- دیه گو میلیتو:  میلیتو، این ستاره اینترمیلان هم تمام شد. او هم 35 ساله است و در این فصل آخرین شانس های خود را برای تمدید قرارداد و یا پیوستن به تیم دیگری را تجربه می کند:

Hi-res-158028938-diego-milito-of-internazionale-milano-celebrates-after_crop_650

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها