فوق ستاره ای که امشب کاندیدای دریافت توپ طلاست

خودروهای لوکس لیونل مسی/تصاویر

خیلی هنر می خواهد که در یک سال یک فوتبالیست هم بازیکن محبوبی باشد و هم منفور. این فوتبالیست چه کسی می تواند باشد؟
کد خبر: ۶۳۰۰۷۷
بی ادب ترین و محبوب ترین فوتبالیست سال /تصاویر

سایت جام جم ورزشی- این فوتبالیست عجیب کسی نیست جز زلاتان ابراهیموویچ. او اکنون یکی از برترین بازیکنان دنیاست که البته جایی در جام جهانی ندارد. این بازیکن در سال 2013 شرایط عجیبی را تجربه کرد. او در مقطعی بازیکن بسیار محبوبی بود و در مقطعی بسیار منفور.

زلاتان بازیکن بسیار بی اخلاقی است. او از توهین کردن به دیگران و گفتن جملات زننده و بی ادبانه در جمع ابایی ندارد و شوخی های زننده اش با خبرنگاران در کنفرانس مطبوعاتی همواره خبرساز است. او به دلیل این بی ادبی ها در یک نظر سنجی به عنوان بی ادب ترین و منفورترین فوتبالیست سال شناخته شد اما با همه این ویژگی های منفی او محبوب هم است ، این چیزی است که نظرسنجی ها نشان می دهد. در یک نظر سنجی در کشور زادگاهش یعنی سوئد او به عنوان محبوبترین ورزشکار سال معرفی شد.

زلاتان یک ستاره واقعی است، او زیباترین گل سال را زد و در لوشامپیونه هم آقای گل شد تا محبوبیت زیادی داشته باشد.

بر اساس گزارش بلیچرریپورت، چیز دیگری که زلاتان را در کانون توجهات قرار می دهد بینی بلندش است. در حالی که گفته می شد زلاتان با یک عمل جراحی پنهانی چند میلیمتری از بینی بلندش کم کرده است اما بینی بلند او گاهی باعث مسخره کردنش می شود.

زلاتان محبوب ترین فوتبالیست سال نیست چرا که در کنار او ستاره های محبوب دیگری هم حضور دارند اما قطعا بی ادب ترین فوتبالیست 2013 است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها