سگ موادیاب، دست قاچاقچی بزرگ را رو کرد

سگ مواد‌یاب پلیس 88 کیلو مواد مخدر را که مرد قاچاقچی در مخزن سوخت مخفی کرده بود،کشف کرد.
کد خبر: ۶۳۱۰۲۱

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ مطهری، رئیس پلیس اداره مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در این باره گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر موفق شدند کامیون حامل مواد مخدر را که از شهر‌های جنوبی عازم تهران بود، شناسایی کنند.

وی افزود: با به دست آمدن اطلاعات لازم، ماموران در اتوبان خلیج‌فارس، راننده کامیون را دستگیر کردند، اما موفق به یافتن محموله موادمخدر از کامیون نشدند و آن را برای بازرسی دقیق‌تر به حیاط پایگاه انتقال دادند.

سرهنگ مطهری تصریح کرد: در حالی که قاچاقچی بزرگ مواد مخدر وجود هرگونه مواد را انکار می‌کرد، ماموران با استفاده از سگ‌ موادیاب توانستند، 88 کیلوگرم مواد مخدر را در مخزن سوخت کامیون که به طور حرفه‌ای جاسازی شده بود، کشف کنند.

اسکورت مواد مخدر به تهران

رئیس پلیس مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به خبر دیگری گفت: چند شب پیش ماموران مبارزه با مواد مخدر مشاهده کردند یک دستگاه خودروی پژو 405 در حالی که توسط دو خودروی پراید و تندر 90 همراهی می‌شود، در حال عبور از عوارضی تهران ـ قم است. سرهنگ مطهری خاطرنشان کرد: ماموران برای توقیف خودروی پژو 405 وارد عمل شدند و پس از 45 کیلومتر تعقیب و گریز، با شلیک 14 گلوله و پنچر کردن سه لاستیک خودرو، آن را متوقف و راننده را که قصد فرار با پای پیاده را داشت، دستگیر کردند.وی افزود: در بازرسی از این خودرو 158 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف و راننده دو خودروی دیگر که آن را اسکورت می‌کردند، دستگیر شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها