اولویت‌های جدید عمره اعلام شد

رئیس سازمان حج و زیارت از اعلام اولویت‌های جدید عمره مفرده 93 ـ 92 خبر داد و گفت: هر استان می‌تواند براساس ظرفیت‌های خالی کاروان‌های خود تا اولویت 330 را فراخوان کند.
کد خبر: ۶۲۱۸۵۲

سعید اوحدی در گفت‌وگو با ایرنا افزود: به دلیل تکمیل نشدن ظرفیت برخی کاروان‌ها، به استان‌ها اجازه داده شد براساس ظرفیت خالی کاروان‌های خود حداکثر تا اولویت 330 را ثبت‌نام کنند.اوحدی اظهار کرد: بر این اساس استان‌ها براساس ظرفیت‌های خالی خود اولویت‌های جدید را فراخوان خواهند کرد.

رئیس سازمان حج و زیارت ادامه داد: مردم از طریق رسانه‌ها و اداره کل حج و زیارت استان مربوط می‌توانند از اولویت‌های جدید استان خود مطلع شوند.

به گفته اوحدی، تاکنون ظرفیت 60 درصد کاروان‌های عمره امسال تکمیل شده و روند ثبت‌نام در کاروان‌ها بسیار روان است.وی یادآور شد: نام‌نویسی در کاروان‌های عمره امسال از ششم آذر با دارندگان اولویت‌های یک تا 300 بانک ملت که در ثبت‌نام عمومی سال 87 شرکت کرده‌اند و دارندگان قبوض قدیمی بانک ملی تا پنجم فروردین سال 86 آغاز شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
۰
۰
باسلام لطفا برای كسانی كه تابحال مشرف نشده وسن انها نیز بالای شصت سال می باشد اولویت قراردهید مادرم مشتاق زیارت است اما اولویت 493 بانك ملی است

نیازمندی ها