ثبت نام تا اولویت 400

مرحله دوم اولویت های جدید عمره اعلام شد

رییس سازمان حج و زیارت از اعلام مرحله دوم اولویت های جدید ثبت نام در کاروان های عمره مفرده خبر داد و گفت: بر این اساس، استان ها می توانند با توجه به ظرفیت خالی کاروان های خود تا اولویت 400 بانک ملت را فراخوان کنند.
کد خبر: ۶۲۲۴۹۸
مرحله دوم اولویت های جدید عمره اعلام شد

سعید اوحدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: نام نویسی در کاروان های عمره امسال از ششم آذر ماه با اولویت های یک تا 300 بانک ملت که در ثبت نام عمومی سال 87 شرکت کرده اند و دارندگان قبوض قدیمی بانک ملی تا تاریخ پنجم فروردین ماه سال 86 آغاز شد.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: به دلیل تکمیل نشدن ظرفیت برخی کاروان ها، در مرحله نخست به استان ها اجازه داده شد بر اساس ظرفیت خالی کاروان های خود حداکثر تا اولویت 330 ثبت نام شوند.

اوحدی یا یادآوری اینکه ظرفیت کاروان های بسیاری از استان ها تکمیل شده است گفت: ظرفیت کاروان های تعدادی از استان ها خالی است که به آنها اجازه داده شد تا اولویت 400 بانک ملت (مرحله دوم) ثبت نام کنند.

رییس سازمان حج و زیارت افزود: مردم از طریق جراید و رسانه های استانی و اداره کل حج و زیارت استان مربوطه می توانند از اولویت های جدید استان خود مطلع شوند.

به گفته اوحدی در مجموع تا کنون ظرفیت 75 درصد کاروان های عمره امسال تکمیل شده و روند ثبت نام در کاروان ها بسیار روان است.

وی یادآور شد: مرحله دوم اعزام های عمره مفرده که از فروردین ماه سال آینده آغاز می شود، با فراخوان اولویت های 400 به بالا آغاز خواهد شد.

طبق اعلام رییس سازمان حج و زیارت، 850 هزار زائر ایرانی در قالب بیش از پنج هزار کاروان به زیارت خانه خدا در عمره امسال مشرف می شوند.

هزینه سفر به عمره مفرده امسال نسبت به سال گذشته 15 درصد کاهش یافته و حداقل و حداکثر هزینه سفر به عمره مفرده 93-92، به ترتیب یک میلیون و 700 هزار تومان تا دو میلیون و 800 هزار تومان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها