شکوفی درباره تنیس ایران می گوید

خارجی هایی که به لیگ جان تازه داده اند

تنیسور پرسپولیس گفت:‌ حضور بازیکنان خارجی باعث شده لیگ برتر از حالت قبلی خارج شود و جان تازه‌ای بگیرد.
کد خبر: ۶۱۵۷۲۳
خارجی هایی که به لیگ جان تازه داده اند

اشکان شکوفی درباره کیفیت دوازدهمین دوره لیگ برتر تنیس اظهار کرد: امسال تیم‌های خوبی در لیگ برتر شرکت کرده‌اند و با بودجه مناسبی که داشتند بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته‌اند و لیگ برتر از آن حالت قبلی که تنها با حضور تنیس بازان داخلی برگزار می‌شد و بازیکنان طبق رنکینگ جدا می‌شدند خارج شده است.

 

وی گفت: همچنین حضور بازیکنان خارجی سطح رقابت‌ها را بالا برده و بازیکنان داخلی از این قضیه خوشحال هستند چرا که حضور این سه بازیکن باعث افزایش انگیزه و پیشرفت آن‌ها شده است. در واقع لیگ برتر جان تازه‌ای گرفته که من قول می‌دهم سال دیگر بازیکنان خارجی بیشتری به ایران بیایند، بنابراین حضور سه بازیکن خارجی بهترین اتفاق برای تنیس ایران است.

 

شکوفی با اشاره به رقابت نزدیک دو تیم پرسپولیس و البرز گاز کیش در لیگ برتر تصریح کرد: شانس قهرمانی تیم پرسپولیس زیاد است و پیش از آغاز لیگ برتر تیم را به گونه‌ای بستیم که قهرمان شویم که امیدوارم همین اتفاق رخ دهد. با وجود این که تمام بازی‌ها در لیگ برتر سخت است اما تیم ما به البرز گاز کیش رقابت نزدیکی دارد و دو تیم کوئیست ارومیه و گاز تهران به دلیل باخت‌هایی که داشتند فکر نمی‌کنم به قهرمانی برسند.

 

وی افزود: از سوی دیگر تمام تیم‌ها بر روی بخش انفرادی کار کردند و به بازی دو نفره فکر نکردند که همین عامل باعث شد گرفتار شوند اما با توجه به این که اکیل خان تنیس باز پاکستانی مهارت زیادی در بازی دو نفره دارد و با من کاملا هماهنگ شده بنابراین تفکر تیم ما به این صورت است که از دو بازی انفرادی یکی را پیروز شویم و رقابت را به بخش دو نفره بکشانیم و از آنجا که مهارت زیادی در بخش دو نفره داریم بنابراین شانس پرسپولیس 70 به 30 است.

 

تنیسور پرسپولیس با بیان این‌که حضور تیم پرسپولیس نقطه قوت لیگ برتر است بیان کرد: پرسپولیس سال گذشته در مسابقات جام حذفی نیز شرکت کرده بود اما از آنجا که پرسپولیس تیم بزرگی است حضورش در لیگ برتر قوتی به لیگ داده و باعث ایجاد انگیزه در اسپانسرهای دیگر می‌شود که به سمت لیگ برتر جذب شوند.

 

وی در پاسخ به این پرسش که پرسپولیس در سال‌های آینده نیز تیم‌داری خود را در تنیس ادامه می‌دهد یا خیر؟ گفت: فکر می‌کنم تیم‌داری در تنیس هزینه کمتری نسبت به فوتبال داشته باشد و می‌توان به راحتی آن را جمع‌ و جور کرد. پرسپولیس در جام حذفی قهرمان شد که این موضوع باعث شد در لیگ برتر نیز تیم‌داری کند. همچنین این تیم از بیرون هم حمایت می‌شود و اسپانسر هم دارد، بنابراین فکر می‌کنم تیم داری پرسپولیس در لیگ برتر ادامه‌دار باشد.ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها