14 ‌ستاره در آسمان شهادت

14 ‌ستاره از کهکشان آبی آسمان در غروبی غمگین راه سعادت و رستگاری را پیش روی خود ترسیم کردند تا به معراج راه یابند؛ 14 دلیرمرد غیور، 14 جوانمرد شجاع و رشید، 14 جوان برومند، 14 دلیرمرد غرورآفرین، فداکار و شجاع، حافظ و پاسدار و نگهبان مرزهای سرزمینی نام‌آشنا، مدافع ارزش‌هایی که به امانت به دست آنان سپرده شد، 14‌جان‌نثار راه حفظ مرزها از شرارت و تجاوز، زیاده‌خواهی، ظلم و تباهی.
کد خبر: ۶۱۰۲۰۱
14 ‌ستاره در آسمان شهادت

هرچند عروج 14 شهید نیروی سرافراز انتظامی غباری از غم و اندوه را بر جای جای این مرز و بوم و این کیان مقدس نشانده است و آسمان این دیار در فراق ستاره‌های خویش اشک خزان پاییزی دارد، اما ما مصمم ایستاده‌ایم و امنیت و تمامیت ارضی این سرزمین را همچنان مرهون تلاش، جانفشانی، ایثار و از خودگذشتگی، شجاعت و شهامت می‌دانیم.

تاریخ خونبار انقلاب اسلامی ما سرشار از این ایثار و ازخودگذشتگی است. دوران هشت سال دفاع مقدس، اسناد بر جای مانده از شهدای ترور، مبارزه با قاچاق و مواد مخدر، نام نام‌آوران رشید و شهید این سرزمین را بر پیشانی خود دارد.

دشمن در حضیض ذلت خود بماند و زبون‌تر از هر وقت و زمان دیگر در فرومایگی خود فرو رود و راه به جایی نبرد.

از پستی، خواری و دریوزگی دشمن چه سود که او ما را نشناخته است؛ ما عاشقیم، عاشق بیکرانگی آبی آسمان، عاشق مرزهای ایمان و یقین، عاشق سرخی آسمان شهادت.

ما همانیم که بودیم. گرمی و سردی روزگار حادثه را دیده‌ایم. در بوته آزمون‌ها سرافراز بوده‌ایم. دست بیعت با علمدار خویش داده‌ایم.

ما همانیم که هستیم نه آن که دشمن می‌بیند و می‌خواهد باشیم. ما دلداده روزهای سخت صحنه کارزاریم. ما هنوز شور پرواز داریم دوباره. تا هستیم، در این سرزمین نفس خواهیم کشید.

تا هستیم، در کوچه‌های عاشقی پاسدار حریم عزت و سرافرازی خواهیم شد و عاشقی را تا محو در ابدیت پاسداری خواهیم کرد.

ستاره‌های آسمان شهر ما، نشان از صلابت و ایستادگی، نشان از عهد معهود ما و نشان از شرف و مردانگی و عزتمداری ما دارد. به 14 ستاره آسمان شهادت سوگند، ما تا ابد ایستاده‌ایم.

ما به آنچه گفته‌ایم، جامه‌عمل پوشانده‌ایم. در مقابل استکبار جهانی ایستاده‌ایم و هیچ اظهار عجز و ناتوانی نکرده‌ایم. در تحریم‌ها، پایمردی در شعب ابی‌طالب را سرمشق خویش کرده‌ایم، خط سرخ شهادت مسیر جاودانگی ماست. ما پشت صحنه حوادث تروریستی را خوب دیده و شناخته‌ایم.

ما سر تسلیم در برابر آمریکا فرود نیاورده‌ایم تا در مقابل ایادی مزدور آنان تسلیم شویم. ما باور داریم که پرچم عدل و عدالت، ظلم‌ستیزی و توحید را بر فراز بلندترین قله‌های جهان به اهتزاز درخواهیم آورد و زمینه حکومت حضرت مهدی موعود(عج) را فراهم خواهیم کرد.

14 ستاره آسمان شرقی‌ترین مرز این آب و خاک نشانه جاودانگی ما خواهد شد و فروغ راه ما می‌شود. ما با این ستاره‌ها راه را پیدا خواهیم کرد و حرامیان راه را به سزای اعمال خود خواهیم رساند.

محمد خامه‌یار - جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها