تیم فوتبال بارسلونا در دیداری تماشایی و زیبا ، رئال مادرید را در نیو کمپ با دو گل شکست داد تا فاتح بزرگ دیدار شب گذشته ال کلاسیکو باشد.
کد خبر: ۶۰۹۷۴۷

در این بازی که برای کارلو آنچلوتی و شاگردانش در رئال از اهمیت ویژه ای برخوردار بود تا بلکه با پیروزی در این دیدار ، عقب افتادگی امتیازی خود را در مقابل حریف دیرینه جبران کنند ، اما نه تنها چنین نشد ، بلکه این یاران مارتینوی آرژانتینی در تیم آبی و اناری های بارسلونا بودند که یک بار دیگر کهکشانی ها را محو تکنیک برتر و هنرنمایی ستاره های نامدار خود کردند . در این بازی نیمار برزیلی با سرعت و تکنیک عالی خود و در شرایطی که مسی را در مهار مدافعان رئال می دید ؛ هر کاری دلش خواست انجام داد تا چهره برتر این بازی باشد . نیمار علاوه بر اینکه با گل فنی و زیبای خود در دقیقه 18 بارسا را در حضور تماشاگران کاتالان از حریف پیش انداخت در دقیقه 78 نیز با پاس طلایی خود فرصت گلزنی را برای الکسیس سانچز فراهم کرد تا این مهاجم فرصت طلب با ضربه چیپ خود برای دومین بار دروازه رئال را تسخیر کند . هر چند که در سه دقیقه وقت اضافی این دیدار و بر روی پاس کریس رونالدو ، خسه یکی از گل های خورده رئال را جبران کرد اما بارسا در نهایت فاتح این بازی شد تا کاتالان ها با 28 امتیاز موقعیت خود را در صدر جدول تثبیت کنند.

در این دیدار آنچلوتی که از ابتدای بازی به گرت بیل ، گران​ترین خرید این فصل رئال میدان داده بود وقتی چیز خاصی را از این مهاجم ولزی تیمش ندید ، کریم بنزما را در دقیقه 60 جایگزین وی کرد تا رئال با شتاب و انگیزه بیشتری حملاتش را پی بگیرد . هر چند که کریس رونالدو اعتقاد داشت که بازیکنان بارسا در نیمه دوم بر رویش مرتکب خطای پنالتی شدند ، اما داور چنین اعتقادی نداشت تا با این شکست فاصله امتیازی رئال با بارسا به 6 امتیاز برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها