باند سارقان خودرو در اصفهان متلاشی شد

اعضای باندی که اقدام به سرقت خودرو و لوازم خودرو در اصفهان می کردند، با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۰۸۳۷۶
باند سارقان خودرو در اصفهان متلاشی شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حسن یاردوستی فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: در پی کسب خبر از منابع خبری مبنی بر فعالیت گسترده یک باند در زمینه سرقت به سرکردگی فردی به نام «ابراهیم» موضوع رسیدگی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به بررسی سوابق سرکرده این باند و مشخص شدن اینکه از مجرمان تحت تعقیب، متواری و دارای سوابق کیفری می باشد، افزود: ماموران مخفیگاه متهم را زیر نظر قرار داده و در عملیاتی ضربتی و با هماهنگی مقام قضایی وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک دستگاه خودرو پراید مسروقه کشف و در بازجویی های فنی پلیس متهم به چندین فقره سرقت با همدستی دو نفر دیگر اعتراف که دستگیری متهمان دیگر نیز در دستور کار قرار گرفت و نهایتا با هماهنگی قضایی هر دو در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد زیادی اموال مسروقه شامل فرش ماشینی، ضبط خودرو، موبایل، سیم برق، باند خودرو، تعدادی سنتور و یک دستگاه اسپیکر که همگی مسروقه بودند، کشف شد.

سرهنگ یاردوستی افزود: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها