به گفته یک مهندس عرصه نساجی و تولید، در کشورهای پیشرفته، شبکه‌های تبلیغ مدلهای پوشاک وجود دارد که در اغلب موارد مدلهای ارائه شده قابلیت تولید انبوه را ندارند اما هدف اصلی مدیران این بخش‌ها این است که مخاطبان را به تمرکز بر برند‌ها و نوع کالاهای موجود برسانند. حال آنکه ما باید برای پیشرفت در عرصه مد و پوشاک بر داشته‌هایمان تاکید کنیم.
کد خبر: ۶۰۷۱۴۳

به گزارش جام جم سرا به نقل از هنر آنلاین- مهندس خیرآبادی در نشست تخصصی مدیریت کارگاه تولید پوشاک که در حاشیه نمایشگاه مد «مانتو و پوشش سر» در تالار وحدت برگزار شد، گفت: همیشه باید بر داشته‌های خود تاکید داشته باشیم چرا که مسلما آنچه در گذشته وجود داشته است مربوط به پیشینیان ماست و امروز ما هستیم که به خلق اتفاقات تازه می‌پردازیم لذا باید بر امروز و حالای خود با توجه به امکانات و پتانسیل‌های موجود تکیه کنیم.
وی افزود: طراحی و خلق یک لباس طی یک پروسه طولانی شکل می‌گیرد مساله‌ای که از کشت و تولید پنبه در زمین‌های کشاورزی آغاز می‌شود و تا روند تولید در نساجی پیش می‌رود.
این مهندس عرصه نساجی و تولید تاکید کرد: خرید پارچه ابتدایی‌ترین مرحله شروع کار تولید پوشاک است در واقع تولیدکننده برای شروع پروسه تولید پوشاک ابتدا نوع پارچه مورد نظر خود را تهیه می‌کند. پارچه در مرحله شروع تولید دو نوع است. نوع اول مربوط به پارچه‌هایی است که براساسا نوع تولید به کارخانه نساجی سفارش داده شده است به همین خاطر تقریبا متفاوت از آن چیزی است که در بازار وجود دارد اما بخش عمده تولید پوشاک به کلکسیون‌های فصل یا موجودی بازار نساجی باز می‌گردد که بر اساس آن مدل‌ها وارد جامعه می‌شوند.
وی تصریح کرد: در کشورهای پیشرفته که صنعت پوشاک را به عنوان یکی از مهم‌ترین بخش‌ها دریافته‌اند شبکه‌های تبلیغ مدل‌های پوشاک وجود دارند که در اغلب موارد مدل‌های ارائه شده قابلیت تولید انبوه را دارا نیستند اما هدف اصلی مدیران این بخش‌ها این است که مخاطبان را به تمرکز بر برند‌ها و نوع کالاهای موجود برسانند.
این مهندس عرصه نساجی و تولید پوشاک ادامه داد: قطعا تمام طرح‌هایی که از سوی طراحان ارائه می‌شوند قابلیت تولید انبوه را ندارد و بخشی از آنان تنها به عنوان ارائه یک سبک و ایجاد فضای متفاوت در حوزه مد تولید می‌شوند.
خیرآبادی عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین مسائل در تولید پوشاک مباحث اصلی مربوط به ایجاد کسب و کار و مشخصه‌های آن است. مدیریت سیستم کارگاه یا کارخانه نیز از جمله مسائلی است که بسیار بر نوع عملکرد مجموعه تاثیر دارد به همین خاطر مباحث گسترده‌ای در حوزه فروش، تولید، منابع انسانی، مالی، بازاریابی و... را در بر می‌گیرد که نوسان و تغییر هر کدام از این موارد می‌تواند بر نحوه ارائه پوشاک و بازار آن تاثیر داشته باشد.

ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها