کاهش 100 هزار تومانی قیمت سیم کارتهای همراه اول

معاون بررسی های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات رادیویی گفت: با تفکیک هزینه های رومینگ از خدمات مشترکان همراه اول، قیمت سیم کارت های دائمی 100 هزار تومان کاهش یافت.
کد خبر: ۵۹۷۷۲۸
کاهش 100 هزار تومانی قیمت سیم کارتهای همراه اول

لطف الله سبوحی در گفت‌وگو با واحد مرکزی خبر افزود: قیمت سیم کارت ها بر اساس پروانه های صادر شده  120هزار تومان تعیین شده است که با احتساب ارزش افزوده محاسبه می شود.

وی گفت: مبلغ 36 هزار تومان نیز به عنوان تضمین پرداخت کارکرد تلفن است که اپراتور می تواند از مشترکان دریافت کند.

سبوحی افزود: این مبلغ به طور متعارف، شامل متوسط کارکرد سه ماهه است که اپراتور به عنوان تضمین پرداخت از مشترکان دریافت می کند.

وی گفت: این مبلغ در گذشته، 130 هزار تومان با احتساب هزینه های رومینگ برای تمام مشترکان بود که با تفکیک هزینه های رومینگ این مبلغ به 36 هزار تومان یعنی متوسط کارکرد هر خط کاهش یافت.

سبوحی افزود: از این پس خدمات رومینگ به صورت دلخواه در اختیار مشترکان تلفن قرار می گیرد.

وی گفت: مشترکانی که مایل به استفاده از خدمات رومینگ هستند می توانند با مراجعه به دفاتر مشترکان تلفن همراه مبلغی را به عنوان تضمین کارکرد پرداخت کنند.

سبوحی افزود: این تضمین پرداخت خدمات رومینگ، قبلا به تمام مشترکانی که سیم کارت دریافت می کردند، تحمیل می شد در حالی که با این تصمیم، خدمات رومینگ به صورت دلخواه در اختیار مشترکان قرار می گیرد.

وی درباره تکلیف این مبلغ برای سیم کارت های قبل از این تصمیم گفت: در مصوبه کمیسیون به مشترکان قبلی اشاره ای نشده و این موضوع قابل مذاکره و تصمیم گیری با اپراتور است.

سبوحی افزود: با هماهنگی اپراتور به کمیسیون گزارش داده خواهد شد و اگر کمیسیون دراین باره تصمیمی بگیرد اپراتور باید انجام دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها