بانک مرکزی گزارش متوسط قیمت خرده‌فروشی برخی مواد خوراکی در تهران در هفته منتهی به پانزدهم شهریور 92 را اعلام کرد که براساس آن، قیمت تخم‌مرغ معادل 6.7 درصد افزایش داشت.
کد خبر: ۵۹۵۹۷۹

به گزارش ایرنا، براساس این گزارش در هفته مورد بررسی، در گروه لبنیات قیمت پنیر و شیر پاستوریزه افزایش جزیی یافت و بهای سایر اقلام این گروه نسبت به هفته قبل بدون تغییر بود. قیمت تخم‌مرغ افزایش داشت و شانه‌ای 88 هزار تا 110 هزار ریال فروش می‌رفت.

در گروه برنج، بهای برنج داخله درجه یک و درجه 2 ثابت بود. در گروه حبوب، قیمت لپه، نخود و لوبیاچیتی اندکی کاهش‌یافت و بهای سایر اقلام این گروه بدون تغییر بود.در این هفته بهای گوشت گوسفند و گوشت تازه گاو و گوساله بدون تغییر بود و قیمت گوشت مرغ اندکی افزایش داشت، اما قیمت قند، شکر، چای خارجی و انواع روغن نباتی ثابت بود.این گزارش می‌افزاید: در هفته مورد گزارش، در گروه لبنیات قیمت پنیر غیرپاستوریزه معادل 0.3 درصد، پنیر پاستوریزه 0.8 درصد و شیر پاستوریزه 0.5 درصد افزایش یافت و بهای سایر اقلام این گروه نسبت به هفته قبل بدون تغییر بود.براساس این گزارش، متوسط قیمت گروه لبنیات در هفته منتهی به پانزدهم شهریورماه جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 17.3 درصد، تخم‌مرغ 52.6 درصد، گروه برنج 69.8 درصد، حبوبات 87.3 درصد، میوه‌های تازه 68.2 درصد، سبزی‌های تازه 91.4 درصد، گوشت قرمز 38.2 درصد، گوشت مرغ 21.4 درصد، قند و شکر 41.1 درصد، چای 91.4 درصد و روغن نباتی 57.8 درصد افزایش داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها