به دنبال شکست مقابل نفت تهران اتفاق افتاد

انتقاد پیشکسوتان از پرسپولیس و دایی

بازی ضعیف پرسپولیس هنوز موضوع اصلی مورد بحث رسانه ها و هواداران است، بازی ضعیف سرخ ها حتی صدا پیشکسوتان را در آورده است.
کد خبر: ۵۹۰۹۵۲
انتقاد پیشکسوتان از پرسپولیس و دایی

به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ محمد پنجعلی مدافع سال های دور پرسپولیس  امروز گفت: « هیچ کس انتظار چنین بازی ضعیفی را از پرسپولیس ندارد. همه ما می خواهیم این تیم هر چه سریع تر به شرایط آرمانی خودش برگردد اما فعلا باید با اوضاع کنونی کنار بیاییم. شرایط اصلا خوب نیست و از هواداران باید درخواست کنیم برای پرسپولیس بیشتر صبوری کنند.»

حسین عبدی دیگر پیشکسوت پرسپولیس هم یادآور شد: « بازی تیم های فوتبال پرسپولیس و نفت در کل آنچه که همه فکر می‌کردند انجام نشد و 2 تیم بسیار محتاط و بازی کندی انجام دادند و هر چه بازی پیش می‌رفت تیمها بیشتر دفاع می‌‌کردند. دایی باید فکری به حال این تیم کند، با این روند اوضاع در هفته های آینده نگران کننده تر هم خواهد شد.»

پایان رافت مهاجم پیشین پرسپولیس نیز درباره عملکرد پرسپولیس گفت:  «پرسپولیس  در سه بازی خارج ازخانه اش عملکرد ضعیفی داشته است به هر حال  کادر فنی برای بازی های بیرون از خانه باید تدابیر ویژه ای بیاندیشند در غیر اینصورت این سقوط ادامه دار خواهد بود. دایی باید تمرکز خود را بیشتر کند ، به نظر می آید او در بازی های خارج از خانه توانایی کنترل امور را ندارد. »

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها