«نوشدارو» با «داوران» همراه شد

کد خبر: ۵۸۸۷۳۲
«نوشدارو» با «داوران» همراه شد

پخش سریال‌های نوشدارو و داوران از امشب از شبکه‌های یک و دو آغاز می‌شود. سریال نوشدارو را جواد اردکانی کارگردانی کرده است و احمد امینی و بیژن میرباقری کارگردانان سریال داوران هستند.

داستان سریال نوشدارو که از امشب ساعت 22 و 15 دقیقه پخش آن شروع می‌شود، درباره شش مهندس است که زمان جنگ در جبهه با یکدیگر همسنگر بودند و بعد از جنگ در صنعت نفت مشغول به کار می‌شوند، اما مشکلات و ماجراهایی برای این گروه پیش می‌آید که داستان نوشدارو را شکل می‌دهد.در سریال نوشدارو هدایت هاشمی، امیرعلی نبویان، اصغر همت، رضا فیاضی، محبوبه بیات، ساقی عسگری، رز رضوی، سهند جاهد، سیدجواد طاهری، شیوا خسرومهر، مهسا روحبخش و... بازی می‌کنند.نقش اصلی این سریال را هدایت هاشمی بازی می‌کند. او جهادگری به نام محمد است؛ محمد که خارج از کشور مشغول به تحصیل در رشته مهندسی بوده بعد از پیروزی انقلاب به ایران برمی‌گردد و در زمان جنگ به عنوان یک رزمنده در بخش فنی و مهندسی مشغول به فعالیت می‌شود. هاشمی در این سریال نقش محمد را از بیست و سه تا پنجاه و چهار سالگی ایفا می‌کند. ساقی عسگری و محبوبه بیات به ترتیب نقش همسر و مادر محمد را بازی می‌کنند. امیرعلی نبویان هم نقش دوست و همرزمش را اجرا می‌کند.

داوران در شبکه 2

پخش سریال تلویزیونی «داوران» به تهیه‌کنندگی سعید شاهسواری از امشب ساعت 21 و 30 دقیقه از شبکه دو آغاز می‌شود. داستان این سریال درباره چند خواهر و برادر است که شغل همه آنها وکالت است و در هر اپیزود، آنها دفاع از یک پرونده حقوقی را به عهده می‌گیرند.پنج اپیزود این سریال را که از تولیدات سیمافیلم است، احمد امینی و دو اپیزود را بیژن میرباقری کارگردانی کرده است.

به گزارش جام‌جم، مسعود رایگان، پریوش نظریه، ایوب آقاخانی و مسعود انتظاری بازیگران ثابت این مجموعه هستند. این سریال با دستمایه قرار دادن پرونده‌های مختلف قضایی، مردم را با وجوه مختلف مسائل حقوقی آشنا می‌کند.

پانسمان روح، آخرین دیدار، جایی همین نزدیکی، دورترها، عکس یادگاری،‌ روز مبادا و مخفیانه نام اپیزود‌های مجموعه داوران است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها