ناسلامتی اینها چهره های ممتاز پرسپولیس هستند

میناوند: قلب مردم از دعوای دایی و کریمی می‌شکند

مهرداد میناوند مثل دیگر پیشکسوتان پرسپولیس به دعوای رسانه ای کریمی و دایی واکنش نشان داده و از وقوع آن ابراز ناراحتی می کند.
کد خبر: ۵۸۷۷۴۸
میناوند: قلب مردم از دعوای دایی و کریمی می‌شکند

میناوند که به تازگی دوره Bمربیگری را تمام کرده است و قصد دارد وارد این عرصه تازه شود درباره جنگ بی‌پایان علی دایی و کریمی با سایت گل صحبت می‌کند. به گزارش گل میناوند با کریمی و دایی هم بازی بوده و سابقه دوستی نزدیک با آنها را دارد.

آقای میناوند از درگیری بین علی دایی و علی کریمی مطلع هستید؟
تصاویری که برنامه نود دیشب نشان داد برای همه پرسپولیسی‌ها آزاردهنده بود، خیلی آزاردهنده. هر چه باشد علی دایی و علی کریمی دو شخصیت مهم این فوتبال هستند و این تقابل مردم را به فکر فرومی‌برد. آنها از خودشان می‌پرسند واقعا ته این فوتبال چیست که اسطوره‌هایش اینطور به جان هم افتاده‌اند.
شما هم با دایی و هم با کریمی هم بازی بوده‌اید، واقعا مشکل این دو نفر چیست؟
دایی و کریمی اخلاقیات خاص خودشان را دارند. آدم‌های خوبی‌اند اما با یکدنگی‌های خودشان. اگر دقت کرده باشید هر دویشان در این خصیصه مشترک‌اند که با هیچ قدرتی لابی نمی کنند و به ندرت شده از کسی تعریف و تمجید الکی کنند که بخواهند از بغلش به  چیزی برسند. هر دویشان هم خصوصیت لیدری دارند و شاید هم به همین دلیل است که نمی‌توانند همدیگر را تحمل کنند. البته رابطه دایی و کریمی مدتی خوب شده بود اما دوباره به هم خورده.
ظاهرا همه چیز به سرمربیگری دایی و جدایی کریمی برمی‌گردد؟
نه این دو نفر قبل از این هم با هم مسئله داشتند و در واقع به نظر می‌آمد آنچه که در اول فصل افتاد در امتداد مشکلات قبلی بود اما این موضوع از چند جنبه قابل بررسی است. از یک طرف علی دایی حق دارد تیمش را آنطور که دلش می‌خواهد ببندد و علی کریمی به تاکتیکش نمی‌خورده، از طرف دیگر کریمی در سال جام  جهانی انگیزه زیادی داشت و می‌خواست بهترین بازی‌اش را در پرسپولیس انجام بدهد. بنابراین همانطور که می‌بینید هر دوی انها در این زمینه حق داشتند ولی در نهایت کسی نتوانست بین این دو نفر را بگیرد و جدایی اتفاق افتاد. من به اتفاقات بعد از این کاری ندارم ولی به نظر من خوب بود هر دو نفر خودداری می‌کردند و علیه همدیگر در رسانه‌ها حرف نمی‌زدند، خیلی از دوستان من با آدم‌های کوچه و خیابان وقتی به ما می‌رسند سوالشان را می‌پرسند آنها می‌گویند چرا پرسپولیسی‌ها با هم کنار نمی‌آیند و من واقعا جوابی ندارم. آنها استقلال را مثال می‌زنند و این که امیر قلعه‌نویی همه پیشکسوت‌ها را تا آنجا که توانسته دور خود جمع کرد. واقعا وقتی فکر می‌کنم می‌بینم حق با آنهاست ولی چه می‌شود کرد؟ اوضاع پرسپولیس  چند سالی است فقط به غصه‌های آدم اضافه می‌کند ...این را هم بگویم که من پیشکسوت پرسپولیس نیستم چون کم در این تیم بازی کرده ام .ولی آدم شرمنده می شود از مردم .
دایی و کریمی اتهام‌هایی هم به زده‌اند.
این دیگر بی انصافی هر دویشان نسبت به همدیگر است، آدم باید صادق باشد حتی نسبت به دشمن‌اش. البته دایی و کریمی اصلا دشمن هم نیستند ولی خب اختلاف دارند اتفاقا به نظر من خوب است که یک بار مرد و مردانه جلوی یکدیگر بنشینند و حسابش را با هم صاف کنند. این که علی دایی یک جور از سکوها صحبت می‌کند که انگار کریمی لیدر اجیر کرده واقعا بی‌انصافی است، آن حرف‌های تند کریمی و علی هم خوب نیست. گفتم که ناسلامتی این آدم‌ها چهره‌های ممتاز پرسپولیس در طول تاریخ‌اند... به هر حال به نظر من ادامه اینجور کارها و حرف‌ها به ضرر پرسپولیس و تراکتورسازی است و من توصیه‌ام این است که هر دو نفر از این دعوای بی‌نتیجه دست بردارند یا حداقل سکوت کنند به خاطر مردمی که دلشان خوش است به دایی و کریمی.
شنیده‌ایم که مربیگری را آغاز کرده‌ای؟
بله، دوره ب مربیگری را گذرانده‌ام و حالا می‌خواهم کار عملی را شروع کنم. یکی، دو مربی از دوستان خوبم پیشنهاد همکاری داده‌اند من هم منتظرم ببینم با کدامشان کارم را شروع کنم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها