ماموران انتظامی سیستان و بلوچستان طی سه عملیات پلیسی 2 تن و 204 کیلوگرم مواد مخدر را از سوداگران مرگ کشف کردند.
کد خبر: ۵۸۱۹۰۹
کشف دو تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان  گفت : این کشفیات روزگذشته و بامداد امروز با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و امنیت عمومی شهرستان سرباز و پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان کشف و ضبط شد .

سردار حمید فهیمی راد افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سرباز با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی خود یک محموله مواد مخدر را که قاچاقچیان قصد داشتند از مرز " مورتان " شهرستان سرباز وارد کشور کنند شناسایی کرد .

این مقام ارشد انتظامی سیستان و بلوچستان  بیان داشت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سرباز با همکاری پلیس امنیت عمومی این شهرستان طی یک درگیری مسلحانه با اشرار و قاچاقچیان مسلح موفق به کشف و ضبط دو دستگاه خودرو تویوتا و مقدار یک تن و 650 کیلو تریاک و 189 کیلو گرم حشیش شدند .

سردار حمید فهیمی راد در ادامه به خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان نیز طی این مدت در محور زاهدان به شهرستان خاش موفق شدند یک دستگاه خودرو پژو حامل مواد مخدر را شناسایی و توقیف کنند .

وی افزود : در این عملیات مقدار 307 کیلو و 900 گرم تریاک که در خودرو مذکور جاسازی شده بود کشف و ضبط شد .

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت : پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات اطلاعاتی خود روز گذشته نیز در محور زاهدان به خاش یک اتوبوس مسافربری حامل 31 کیلو گرم تریاک را متوقف کردند و موفق شدند اتوبوس مسافربری دیگری را که قاچاقچیان مقدار 27 کیلو گرم تریاک در آن جاسازی کرده بودند را نیز در شهر زاهدان شناسایی کنند.

وی خاطر نشان کرد: در این عملیات سه متهم دستگیر شدند و تحقیقات از آنان ادامه دارد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها