
البته چشمانداز اچپی بازارهایی به غیر از بازار خانگی خود یعنی ایالات متحده آمریکاست؛ در حقیقت این شرکت بیشتر کشورهای در حال توسعه را به عنوان بازار هدف خود در نظر گرفته است. تفکر اصلی پشت این حرکت تازه ناشی از یک کار آمارگیری است که نشان میدهد در کشورهای در حال توسعه، اکثر مردم خرید یک گوشی هوشمند برای انجام امور رایانهای روزمره خویش را به تبلت، لپتاپ یا رایانه شخصی ترجیح میدهند. اچپی معتقد است اکثر سازندگان فعلی گوشیهای هوشمند توجه چندانی به تولید گوشیهای ارزانقیمت و با کیفیت برای تاجران، صنعتگران و فعالان عرصه اقتصادی ندارند. به باور اچپی این نکته، نقطه قوت این شرکت برای تولید محصولی با تمامی امکانات سازندههای دیگر و قابلیتهای تجاری برای درخشیدن در میان رقباست.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور در گفتوگو با «جامجم» مطرح کرد
دکتر محمد اسحاقی، استاد دانشگاه تهران:
محمدرضا مهدوی در گفتوگو با «جامجم»: