توزیع مواد مخدر در پوشش آهنگری

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری دو توزیع کننده مواد مخدر صنعتی در محدوده بازار آهن شهرک صالح آباد خبر داد و گفت: این متهمان تحت پوشش فروش آهن آلات اقدام به تهیه و توزیع این مواد می کردند.
کد خبر: ۵۷۷۵۴۰
توزیع مواد مخدر در پوشش آهنگری

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ سعید لیراوی رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: با شکایت کسبه و اهالی محدوده شهرک صالح آباد واقع در بزرگراه آزادگان، در خصوص فعالیت دو توزیع کننده مواد مخدر صنعتی در بازار آهن، اقدامات تیم های عملیاتی پایگاه هفتم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت شروع شده و تحقیقات خود را پیرامون شناسایی متهمان این پرونده آغاز کردند.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران مشخص شد که این دو متهم به نام های «وحید» و «نعمت» تحت پوشش کارگاه درب و پنجره سازی و فروش آهن آلات اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی (شیشه) می کنند که با توجه به دستور جانشین سرپرست دادسرای ناحیه 20 مبنی بر دستگیری متهمان پرونده، تیم های عملیاتی این یگان برای دستگیری متهمان به محل اعزام شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اظهارداشت: بر این اساس ماموران شب گذشته به محل اعزام شده و در یک عملیات ضربتی یکی از توزیع کنندگان مواد مخدر را که در محل در حال بسته بندی مواد مخدر بود، بازداشت کرده و پس از نیم ساعت دومین متهم نیز به محل مراجعه کرده و او نیز بازداشت شد و در بازرسی از محل مذکور و همچنین خودرو متهمان که در محل مستقر بود، 840 گرم شیشه در سه بسته کشف و ضبط شد.

گفتنی است، هر دو متهم به پایگاه هفتم پلیس مبارزه با مواد مخدر منتقل شده و تحت بازجویی های انجام شده به جرایم خود اعتراف کردند که در نتیجه برای تصمیم گیری های قضایی به دادسرای ناحیه 20 تحویل داده شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها