کشف آب معدنی هایی با طعم تریاک

فرمانده یگان امداد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری یک توزیع کننده مواد مخدر در بزرگراه «قم» خبر داد و افزود: از خودروی متهم بیش از 20 کیلو گرم تریاک که در 30 بطری آب معدنی جاسازی شده بود کشف و ضبط شده است.
کد خبر: ۵۴۹۱۳۸
کشف آب معدنی هایی با طعم تریاک

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ اردشیر مطهری گفت: شب گذشته دوشنبه بیست و یکم اسفند ماه سال جاری ماموران گشت انتظامی قرارگاه کیانشهر این یگان هنگام گشتزنی در بزرگراه «قم» مسیر جنوب به شمال بعد از عوارضی به راننده یک دستگاه خودروی سواری پراید که در کناری متوقف شده بود و به محض مشاهده پلیس متواری شد ، مشکوک شدند .

وی افزود: ماموران بلافاصله برای بررسی موضوع وارد عمل شده و به راننده خودرو دستور توقف دادند اما او به محض مشاهده واحد گشت فرار را بر قرار ترجیح داد و بدون توجه به اخطار پلیس بر سرعت خود افزود و متواری شد.با فرار متهم عملیات تعقیب و گریز پلیسی‌ آغاز شد که طی مسیر کوتاهی ماموران موفق شدند خودرو را متوقف و متهم را که پیاده قصد فرار داشت را دستگیر کنند.

فرمانده یگان امداد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اظهارداشت: در بازرسی از خودروی متهم که «اسماعیل» نام داشت از داخل صندوق عقب خودرو بیش از 20 کیلو تریاک که در 30 بطری آب معدنی کوچک جاسازی شده بود ،کشف شد.

سرهنگ مطهری افزود: ماموران متهم را به همراه اموال مکشوفه برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر در خصوص جرایم احتمالی دیگر به به اداره مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ انتقال دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها