ایران صفر کره جنوبی صفر

دیدار تیم های کره جنوبی و ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی برزیل در سال 2014 در پایان نیمه نخست با نتیجه صفر - صفر پایان یافت.
کد خبر: ۵۷۲۲۹۶
ایران صفر کره جنوبی صفر

به گزارش جام جم آنلاین ، دیدار تیم های کره جنوبی و ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی برزیل در سال 2014 از ساعت 16 و 30 دقیقه به وقت تهران در استادیوم مونسو شهر اولسان در مقابل 45 هزار تماشاگر آغاز شد.

از آغاز بازی تیم کره جنوبی حملات بی وقفه ای را روی دروازه ایران انجام داد که تقریبا در تمام طول 45 دقیقه نیمه نخست این روند ادامه داشت.

بازی در نیمه نخست در اختیار تیم کره جنوبی بود. هواداران تیم کره جنوبی دائما در حال تشویق تیم خود بودند که از دقیقه 40 با توجه به عدم نتیجه گیری میزان تشویق ها فروکش کرد.

3 امتیاز این مسابقه برای دو تیم اهمیت دارد. ایران در صورت کسب 3 امتیاز به طور مستقیم به جام جهانی می رود و کره جنوبی با یک امتیاز هم می تواند به طور مستقیم به جام جهانی برود.

ایران در صورت تساوی و در صورتی که ازبکستان در بازی همزمان این گروه مقابل قطر 4 گل بزند شانس رسیدن به پلی‌آف را هم از دست می دهد اما اگر ازبکستان نتواند این تعداد گل را مقابل قطر به ثمر برساند ایران می تواند در پلی‌آف شانس خود را برای رسیدن به جام جهانی امتحان کند.

اما باید گفت که مهم ترین حادثه این بازی در استادیوم دیگری در شهر تاشکند رخ داد. تیم قطر که از قبل حذف شده است در نیمه نخست با یک گل از تیم ازبکستان پیش افتاد که این نتیجه تا پایان این نیمه حفظ شد.

اگر این دو نتیجه تا پایان دو دیدار حفظ شود در این صورت ایران به طور مستقیم به جام جهانی صعود خواهد کرد.

داوری دیدار تیم‌های کره‌جنوبی و ایران به عهده تان های  و دو کمک او مو یوژین و هو ویمینگ هر سه از کشور چین است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها