عضو شورای عالی کار و نماینده کارگران با اشاره به تشکیل جلسه دیروز شورای عالی کار برای تعیین افزایش حق مسکن و بن نقدی امسال کارگران گفت: به دلیل اختلاف‌نظر بین کارگران و کارفرمایان این جلسه به جمع‌بندی و نتیجه نرسید.
کد خبر: ۵۶۶۸۹۵

محمد احمدی در گفت‌و‌گو با تسنیم، ضمن اشاره به این‌که قرار است در قالب کارگروه ویژه‌ای موضوع افزایش حق مسکن و بن خوار بار دوباره مورد بررسی قرار گیرد، اظهار کرد: این دو موضوع در جلسه آینده شورای عالی کار بررسی خواهد شد.وی ادامه داد: اختلاف‌نظرهای بسیاری بین نمایندگان کارگران و کارفرمایان درخصوص نحوه افزایش حق مسکن و بن نقدی وجود داشت و نتیجه خاصی به دست نیامده است.این فعال کارگری با اشاره به انعطاف‌ناپذیر بودن کارفرمایان در تعیین میزان افزایش حق مسکن افزود: در جلسه آینده شورای عالی کار این موضوع به صورت ویژه بررسی می‌شود.

وعده مجدد وزیر تعاون و کار

در عین حال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از احتمال افزایش 100 تا 300 درصدی حق مسکن کارگران و رسیدن آن به 20 تا 30 هزار تومان در ماه خبر داد.

به گزارش ایرنا، اسدالله عباسی دیروز در حاشیه مراسم اعطای آیین‌نامه پایانی دومین دوره آموزشی مربیان کشورهای اسلامی در جمع خبرنگاران درخصوص چگونگی افزایش حق مسکن و خواربار کارگران افزود: وی نشست دیگری در دو هفته آینده برگزار می‌شود.

وی درخصوص اختصاص سبد کالا به کارگران گفت: اختصاص این سبد نیازمند تامین اعتبار در بودجه است که اکنون امکان‌پذیر نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها