حمل 5 کیلو تریاک در پوشش بارداری

یک زن که در پوشش بارداری غیر واقعی اقدام به حمل پنج کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کرده بود توسط ماموران انتظامی شهرضای استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۵۶۰۳۸۹
حمل 5 کیلو تریاک در پوشش بارداری

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ حمید امیرخانی فرمانده انتظامی شهرستان شهرضای اصفهان گفت: ماموران انتظامی مستقر در گلوگاه شهید امامی این شهرستان حین کنترل یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از سمت یکی از شهرهای جنوبی در حرکت بود به مسافری زن مشکوک و وی را با همکاری عوامل انتظامی نسوان مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته توسط مامور نسوان، مشخص شد مسافر یاد شده در پوشش زنی باردار بصورت غیر واقعی و مجازی اقدام به حمل مواد مخدر کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا تصریح کرد: از متهم، مقدار پنج کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و وی پس از دستگیری به یگان انتظامی منتقل شد.

وی افزود: متاسفانه در سالهای اخیر قاچاقچیان از روش های مختلف برای حمل و جابجایی مواد مخدر استفاده می کنند به نحوی که اخیرا شاهد کشف مقادیر زیادی مواد مخدر از زنان و کودکانی هستیم که تحت پوشش مسافرت های خانوادگی و... قصد جابجایی مواد مخدر را دارند.

سرهنگ امیرخانی خاطرنشان کرد:در این زمینه نیروی انتظامی تمام توان خود را در برخورد و مبارزه با این افراد به اجرا گذاشته و نخواهد گذاشت افرادی خاص و مجرم جهت کسب درآمدهای غیر قانونی دست به اعمال مجرمانه که هم برای فرد و هم برای جامعه زیان آور است برنند.

گفتنی است، متهم با معرفی به مراجع قضایی طی حکمی روانه زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها