پیشخوان

Unique JAPAN TOURS

پس از سونامی چندی پیش، که صنعت گردشگری ژاپن را زیر رو رو کرد، این کشور دوباره بااستفاده از تمام ابزارهای ممکن به فکر احیای موقعیت خود در صنعت گردشگری جهان افتاد . مجله یونیک ژاپن تور هم یکی از ابتکار​ها​ست.
کد خبر: ۵۵۸۵۱۱

 تمام سفارتخانه های ژاپن در سراسر دهکده جهانی این مجله را به صورت گسترده بین متقاضیان سفر به این کشور پخش کردند تا از ابتدا تا انتهای سفر بتوانند گردشگران را همراهی کنند. معرفی جاذبه های مختلف در فصول متفاوت سال باعث شده این مجله وجه تمایزی نسبت به دیگر مجلات داشته باشد. البته نکته بسیار جالب دیگری که در این مجله مقابل خوانندگان قرار دارد تنظیم سفر با هر بودجه ای است که علاقه​مندان در اختیار دارند.

BACKPACKER

امروزه بحث سفرهای ارزان قیمت به سراسر جهان در صدر اخبار گردشگری است. ماهنامه« بک پکر» چاپ سیدنی هم با توجه به اینکه استرالیا از ابداع‌کنندگان این نوع سفر در جهان بوده به معرفی جاذبه‌های گردشگری کشورش می‌پردازد. اما نکته جالب درباره این ماهنامه این که مجله بک پکر هرگز به داخل مرزهای استرالیا بسنده نکرده بلکه سراسر جهان را در نظر گرفته و در شماره آخر خود به معرفی جاذبه های گردشگری کانادا به عنوان مقصدی زیبا برای کوله پشتی به دوش​ها می پردازد. گردشگری زمستانی والبته دریایی از سوژه های اصلی این شماره بک پکر است. کانادا، استرالیا، فرانسه و البته ترکیه کشورهایی هستند که در این شماره مورد بررسی قرار گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها