هواداران موسیقی این روزها حال و هوای تازه ای دارند

کنسرتهای بهار از راه رسیدند

پس از پایان ایام عزاداری فاطمیه و همزمان با شروع دومین ماه از فصل بهار رقابت خواننده ها برای اجراهای زنده نیز به اوج خود خواهد رسید. در این گزارش کنسرتهای بهاره هنرمندان موسیقی بررسی شده است.
کد خبر: ۵۵۷۹۲۰
کنسرتهای بهار از راه رسیدند

 

سه سالن با برنامه های متنوع

سیمین غانم در ساعت 15 روزهای 18 و 19 و 20 اردیبهشت کنسرت خود را برگزار خواهد کرد. قیمت بلیتهای این کنسرت که در «تالار وحدت» برگزار خواهد شد به ترتیب 20،25،30،35،40 و 50 هزار تومان خواهد بود.
کنسرت آذربایجانی«ودود موذن» دیگر برنامه در تالار وحدت است که طی روزهای11 و 12 اردیبهشت برگزار خواهد شد. قیمت بلیتهای این برنامه 20،30،40 و 50 هزار تومان است و  شروع آن ساعت21:30  است.
علیرضا روزگار در سالن«اریکه ایرانیان» به اجرای برنامه خواهد پرداخت. این برنامه پنجم اردیبهشت و  در سانسهای 18 و 21 برگزار خواهد شد. قیمت بلیتهای آن نیز 40،50،60،70،80 و 100 هزار تومان می باشد. موسسه فرهنگی هنری «ققنوس» برنامه گذار این کنسرت است.
روزهای پنجم و ششم اردیبهشت کنسرت گروه«ترنگ» با اجرای موسیقی اصیل ایرانی و محلی کردی در تالار ایوان شمس برگزار خواهد شد که قیمت بلیت آن 30 هزار تومان است.
 

خبرهایی از برج میلاد

خواننده آلبوم«من و بارون» این روزها درگیر ساخت آلبوم جدید خود می باشد اما از اجراهای زنده نیز غافل نشده است. کنسرت نهم و دهم اردیبهشت«بابک جهانبخش» قرار است در چهار سانس برگزار شود. قیمت بلیتهای این کنسرت از 30 تا 100 هزار تومان است.
پس از چند ماه حضور کمرنگ بالاخره کنسرت«علی لهراسبی» برگزار خواهد شد اما این بار در برج میلاد!
او پانزدهم اردیبهشت و در دو سانس به دیداردوستدارانش خواهد رفت. قیمت بلیتهای این کنسرت 30 الی 90 هزار تومان است.
گروه«رستاک» با سرنای نوروز به اجرای برنامه می پردازد. رستاک در چهار سانس روزهای نوزدهم و بیستم اردیبهشت به روی صحنه خواهد رفت.
رضا یزدانی نیز یکی دیگر از خوانندگانی است که روزهای شانزدهم و هفدهم اردیبهشت را برای تجدید خاطره با دوستدارانش انتخاب کرده است. کنسرت رضا یزدانی در چهار سانس برگزار خواهد شد و قیمت بلیتهای آن 30 الی 90 هزار تومان می باشد.
 
بشنوید از سالن میلاد نمایشگاه بین المللی

فرزاد فرزین این روزها در صفحه رسمی خود فراخوانی را منتشر کرده است مبنی بر اینکه در ساخت ویدئو کلیپ قطعه«شورشی» سهیم باشید. طرفداران فرزین می توانند این قطعه را بخوانند و از خود فیلم بگیرند و به ایمیل اعلام شده ارسال کنند و به زودی از مجموع کارهای دریافتی یک ویدئو کلیپ واحد ساخته خواهد شد. بر اساس اعلام همین صفحه فرزاد فرزین در روزهای سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت به روی استیج سالن میلاد خواهد رفت.
دیگر چیزی به انتشار آلبوم گروه«سون» باقی نمانده اما اعضای این گروه تصمیم بر این دارند پیش از آلبوم با طرفدارانشان دیداری تازه کنند. کنسرت این گروه نیز در روزهای پانزدهم و شانزدهم اردیبهشت و در چهار سانس برگزار می شود و قیمت بلیتهای آن 30 الی 100 هزار تومان می باشد.
و «شهرام شکوهی» دیگر خواننده ای است که در روزهای دهم و هجدهم اردیبهشت برنامه خود را در سالن میلاد اجرا خواهد کرد.
 
گمانه زنی ها

شنیده ها حاکی از آن است که کنسرت«بهنام صفوی» در روز 21 اردیبهشت و در برج میلاد برگزار می شود اما هنوز خبرهای قطعی آن اعلام نشده است.
از دیگر خواننده هایی که احتمال برگزاری کنسرت آنها در ماه اردیبهشت وجود دارد می توان به«احسان خواجه امیری»،«محسن یگانه» و «سیروان خسروی» اشاره کرد. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها