مربی تیم بسکتبال دختران دانش آموز که به اتهام 59مورد آزار و اذیت جنسی کودکان زیر 15سال در انتظار محاکمه بود، در زندان خودکشی کرد.
کد خبر: ۵۵۵۹۴

به گزارش آسوشیتدپرس ، ماموران زندان ایالت کلرادو، روز گذشته هنگام بازدید از سلولهای زندان ، با جسد حلق آویز «ریک لوپز» مربی 37ساله تیم بسکتبال «کلرادو هوپسترز» روبه رو شدند. تحقیقات ماموران زندان نشان داد «ریک لوپز» نیمه شب گذشته در زندان انفرادی ، خود را حلق آویز کرده و نوشته ای را که متن آن هنوز فاش نشده از خود بر جای گذاشته است.

مربی اغفالگر

به گفته تیم موری ، سخنگوی زندان ، ریک لوپز مربی سابق تیم کلرادو موپسترز بود که اعضای آن را دختران دانش آموز تشکیل می دادند. وی ماه گذشته پس از شکایت خانواده های چند نفر از بازیکنان تیم تحت مربیگری او ، در مورد آزار و اذیت فرزندانشان ، دستگیر شد. پس از بازجویی های اولیه او به اتهام 59مورد آزار و اذیت جنسی و بویژه درخصوص 3دختر نوجوان با وثیقه نیم میلیون دلاری راهی زندان شد. بعد از بازداشت این مربی ، وی در چند مورد تهدید کرده بود که بزودی اقدام به خودکشی خواهد کرد، حتی او به یکی از دختران دانش آموز که مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود ، گفته بود بزودی خودش را خواهد کشت و در پایان از وی معذرت خواهی کرده بود.

حیف شد خودکشی کرد

روز گذشته با انتشار خبر مرگ این مربی اغفالگر ، خانواده های کودکان و نوجوانان دانش آموزی که مورد آزار و اذیت قرار گرفته بودند ، به سهل انگاری زندان در مراقبت از لوپز اعتراض و از مرگ وی قبل از برگزاری جلسه محاکمه اظهار تاسف کردند. پدر 2دختر نوجوان که فرزندانش از سوی این مربی اغفال شده بود ، گفت : امروز روز ناراحت کننده ای برای من و خانواده های دختران اغفال شده بود ، ما نتوانستیم محاکمه و مجازات این مربی اغفالگر را ببینیم .
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها