بازی تدارکاتی باشگاه های آسیا

تیم لیگ جهانی به کاله باخت

برای حضور در جام باشگاه های آسیا؛

تیم های عربی با توپ پر می آیند!

در حالی که بیست و چهارمین دوره رقابتهای والیبال باشگاه های آسیا از اول اردیبهشت در تهران آغاز می شود خبر می رسد که تیم های عربی شرکت کننده در این دوره از رقابتها بازیکنان بسیار مطرح و بزرگی را از کشورهای اروپایی و آمریکایی جذب کرده اند.
کد خبر: ۵۵۵۲۰۸
تیم های عربی با توپ پر می آیند!

به گزارش جام جم؛ تیم العربی قطر دو بازیکن مطرح برزیلی و صربستانی را جذب کرده است. تیم العین امارات نیز با دو بازیکن صربستانی و ایتالیایی به تهران می آید. عراقی ها هم یک بازیکن اهل بوسنی و هرزگوین را به ترکیب خود اضافه کرده اند. در کنار اینکه تیم های عربی با توپ پر به تهران می آیند سایر تیم های شرکت کننده نیز در آستانه جام باشگاه های آسیا بازیکنان خارجی و مطرح جذب کرده اند از جمله تیم  قزاقستان که یک بازیکن آمریکایی به خدمت گرفته است. در مجموع تیم های عربی برای شرکت در بیست و چهارمین دوره جام باشگاه های با تجهیزات و ساز و برگ  و به عبارتی با توپ پر به تهران می آیند. در حالی که تیم های عربی برای حضور در جام باشگاه های آسیا کاملا خود را آماده کرده اند تیم کاله نیز تا حدودی خود را تقویت کرده است. این تیم تا امروزسه بازی تدارکاتی با تیم ملی والیبال انجام داده و دو بازیکن جدید نیز به خدمت گرفته است؛ بازیکنانی به نام های سید علی سجادی و مهدی بازار گرد. کاله به منظور حضور در جام باشگاه های آسیا یک مربی صربستانی هم به خدمت گرفته است. این مربی صربستانی چورا نام دارد و از هفت سال پیش تا امروز در والیبال ایران حضور دارد و مربی بسیار با تجربه  ای محسوب می شود . این صربستانی سابقه مربی گری در تیم هایی همانند پیکان را هم دارد و حالا قصد دارد در جام باشگاه های آسیا به تیم کاله کمک کند.
یکشنبه؛ اولین دیدار
تیم کاله آمل ساعت 17 یکشنبه دوم اریبهشت به در نخستین دیدار خود در جام باشگاه های آسیا به مصاف تیم چین تایپه می رود. جام باشگاه های والیبال آسیا در حالی آغاز می شود که تیم مالدیو از اکنون با یک جریمه دو هزار دلاری روبرو شده است چرا که بر خلاف قوانین رقابت ها با خود داوری  به تهران نمی آورد این در حالی است که کلیه تیم های شرکت کننده در جام باشگاه های والیبال آسیا باید با خود  یک  داور به رقابت ها بیاورند. تیم اردن نیز با وجود اینکه نماینده ای در جام باشگاه های آسیا ندارد اما یک داور را به تهران اعزام می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها