برای حضور در جام باشگاه های آسیا؛

تیم های عربی با توپ پر می آیند!

به منظور حضور در جام باشگاه های آسیا ؛

کاله بدون شهرام محمودی استارت زد

تیم والیبال کاله که مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا را در پیش دارد از امروز تمریناتش جهت شرکت در این رقابت‌ها را با حضور بازیکنان ملی‌پوش خود پیگیری می‌کند.
کد خبر: ۵۵۳۴۱۹
کاله بدون شهرام محمودی استارت زد


کاله نماینده ایران در مسابقات والیبال 2013 قهرمانی باشگاه‌های آسیاست که از هفته گذشته تمرینات آماده سازی خود را برای شرکت در این رقابت‌ها آغاز کرد. تمرینات کاله طی این مدت در آمل پیگیری شد تا اینکه این تیم چهارشنبه گذشته به تهران آمد تا طی مدت زمان باقی مانده تا آغاز مسابقات پیگیر تمریناتش در ورزشگاه آزادی باشد.
همزمان با حضور کاله در تهران مهدی بازارگرد، بازیکن فصل گذشته پیکان که از وی به عنوان یکی از یاران کمکی کاله در مسابقات باشگاه‌های آسیا نام برده می‌شد به اردوی این تیم پیوست تا تمریناتش را با آملی‌ها آغاز کند. پیش از این جواد محمدی‌نژاد و علی سجادی که به ترتیب بازیکنان پیکان و شهرداری تبریز در فصل گذشته مسابقات لیگ بر‌تر بودند، به عنوان یار کمکی در تمرینات کاله شرکت داشتند. بدین ترتیب با پیوستن بازارگرد، ترکیب بازیکنان کمکی کاله برای حضور در مسابقات باشگاه‌های آسیا کامل شد.البته ترکیب اردونشینان تیم کاله از امروز کامل می‌شود چرا که پنج بازیکن ملی پوش این تیم که طی روزهای گذشته پیگیر تمریناتشان با تیم ملی بودند طبق هماهنگی‌های صورت گرفته از امروز در اختیار این تیم باشگاهی گذاشته می‌شوند.
محمود موسوی عراقی، عادل غلامی، حمزه زرینی، فرهاد قائمی و رضا قرا بازیکنان ملی پوشی هستند که با موافقت ولاسکو از امروز با تیم کاله تمرین می‌کنند. البته قرار بود شهرام محمودی هم تیم کاله را در مسابقات والیبال باشگاه‌های آسیا همراهی کند اما این بازیکن که با مصدومیت جزئی مواجه است، بنا به صلاحدید اعضای کادر فنی تیم ملی در این رقابت‌ها شرکت نخواهد کرد و به همین دلیل تمریناتش را با تیم ملی دنبال می‌‎کند.
در هر صورت از امروز و در فاصله هشت روز باقی مانده تا آغاز مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا تمرینات کاله با ترکیب کامل و حضور کامل بازیکنان ملی پوش و یاران کمکی مورد نظر پیگیری خواهد شد.
به گزارش مهر؛ مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا طی روزهای اول تا نهم اردیبهشت ماه در تهران برگزار می‌شود. کاله در گروه A این مسابقات با نمایندگان کویت، امارات و چین تایپه همگروه شده است. قطر، ازبکستان، عراق (گروه B)، چین، هند، لبنان (گروه C)، قزاقستان، ژاپن، عمان و مالدیو (گروه D) دیگر کشورهایی هستند که نمایندگان آن‌ها در این دوره از مسابقات والیبال باشگاه‌های آسیا شرکت خواهند داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها