فوتبال از نظر اخلاقی رشد نکرده است

رویانیان:فوتبال فدای یک سری تصمیم گیرهای خاص شد

مدیرعامل باشگاه فرهنگی - ورزشی پرسپولیس، گفت:بی توجهی به اخلاق در فوتبال ایران از نظر فنی هم به فوتبال کشورمان آسیب های جدی رسانده است.
کد خبر: ۵۵۴۵۱۷
رویانیان:فوتبال فدای یک سری تصمیم گیرهای خاص شد


محمد رویانیان افزود: متاسفانه فوتبال ایران از نظر اخلاقی در فصلی که گذشت به هیچ عنوان رشدی را نشان نداد وشاید اصلی ترین دلیل اینکه ما از نظر اخلاقی رشد نکرده ایم این است که همه ما در این فوتبال به فکر خودمان و تیم های خود هستیم.
وی گفت: ما اگر می خواهیم از نظر اخلاقی رشد کنیم نباید به مسایل کوچکتر فکر کنیم و باید همه با هم متحد شویم اما متاسفانه تا به امروز هیچ اتحادی برای رشد اخلاقی در فوتبال ندیده ام.
وی در مورد تاثیرات منفی عدم توجه به اخلاق در فوتبال ایران، تصریح کرد: این مساله باعث شده است که فوتبال ماازنظرفنی هم افت کندومطمئن باشید عدم توجه به این مساله تاثیرات منفی زیادی خواهد داشت.
وی به فارس گفت: زمانی که وضعیت اخلاقی یک تیم مناسب باشد حتی این تیم در زمین مسابقه هم بهترکارمی کند واگر این اتفاق در فوتبال ایران شکل گیرد به طور حتم فوتبال ما نتایج بهتری را خواهد گرفت.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه تیم فوتبال این باشگاه درنیم فصل دوم ازنظر اخلاقی رشد داشته است، خاطرنشان کرد: تیم ما به معنای واقعی ازنظراخلاقی وفنی در نیم فصل دوم رشد کرده است و از اینکه تیم خوب و بی حاشیه ای دارم بسار خوشحال هستم.
وی تصریح کرد: با حضور یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی در تیم پرسپولیس بسیاری از مسئولیت ها از روی دوش من برداشته شد و خیلی راحت تر از گذشته هستم.
رویانیان در خصوص برنامه ریزی خود برای فصل آینده، گفت: پرسپولیس تیم بسیار بزرگی است و ما در فصل آینده با توجه به صحبت های مقام معظم رهبری اولویت کار خود را به بحث اخلاق خواهیم سپرد تا بتوانیم یک کار تاثیر گذار و بزرگ ارایه دهیم. اطمینان دارم فصل آینده ما تمام ثمره کار خود و تلاش هایی که شده است را خواهیم دید.وی در پاسخ به این سئوال که با توجه به نگرانی هواداران در رابطه با وضعیت مدیریتی فصل آینده این تیم آیا او در پرسپولیس خواهد ماند، اظهار داشت: برای رفتن یا ماندن در پرسپولیس زیاد تحت فشار هستم و خیلی به این مساله فکر می کنم اما باید بدانیم در اصل همه چیز به دولت بستگی دارد.
رویانیان بااشاره به انتظارات خود برای ماندن درپرسپولیس، تاکید کرد: اگر بخواهند در پرسپولیس بمانم باید کمکم کنند تا مشکلات حل شود اما اگر نه که به محل کار اصلی خود باز خواهم گشت.
وی با اشاره به اینکه می خواهد پرسپولیس را تبدیل به یک باشگاه حرفه ای کند، خاطرنشان کردد: هدف من در پرسپولیس موفقیت این تیم است و می خواهیم با برنامه ریزی دقیق پرسپولیس را به جایگاه اصلی خود برسانیم.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه آیا لیگ امسال از نظر کیفی شرایط خوبی داشت، گفت: لیگ امسال به هیچ عنوان کیفیت نداشت و بسیار نامنظم برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه لیگ نتوانست چندان مفید باشد، تاکید کرد: فکر می کنم لیگ امسال فوتبال ما فدای یکسری تصمیم گیری های خاص شد و ما نتوانستیم استفاده خوبی از این مسابقات بکنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها