رئیس روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر؛

ایستگاه کتاب لابی برج بندر بوشهر مجهز به کتاب شد

کارشناس مسئول امور کتابخانه‌های عمومی استان تهران از فعالیت برخی کتابخانه‌های استان در ایام تعطیلات نوروز 92 خبر داد.
کد خبر: ۵۴۸۸۹۵
باز بودن برخی کتابخانه‌های عمومی تهران در ایام نوروز

به گزارش مهر، هوشیار لاریجانی با اعلام این خبر گفت: تعدادی از کتابخانه‌های عمومی در شهر تهران و سایر شهرستان‌های این استان در ایام تعطیلات نوروز باز و آماده خدمت‌رسانی به علاقه‌مندان است.

وی افزود: این اقدام همانند سال‌های گذشته در راستای نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی برای  آن دسته از شهروندان که در این ایام نیاز به خدمات کتابخانه ای دارند انجام می‌شود. کتابخانه‌های عمومی استان در ایام تعطیلات نوروز در روزهای اول، سوم و چهارم فروردین‌ماه باز و در نوبت صبح از ساعت 8 لغایت 14 آماده خدمت‌رسانی به مردم استان هستند.

لاریجانی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در شهر تهران، کتابخانه‌های مرکزی پارک شهر در این ایام به صورت شبانه‌روزی و کتابخانه‌های باباطاهر، حضرت فاطمه (س) و شهید چمران در نوبت صبح باز و آماده خدمت‌رسانی به مراجعان نوروزی و علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی خواهند بود.

وی با بیان اینکه تمام کتابخانه‌های مرکزی شهرستان‌های تهران نیز در این ایام باز است، گفت: کتابخانه عمومی شهید دکتر باهنر شمیرانات، شهید مطهری اسلامشهر ، امام جعفرصادق(ع) پاکدشت، پانزده خرداد پیشوا ، کوثر دماوند، جاویدالاثر کاظم اخوان رباط کریم، خاتم الانبیاء بهارستان، شیخ کلینی ری، ایثار شهریار، کتابخانه مرکزی قدس، کتابخانه استاد امیری فیروزکوهی فیروزکوه، شهید رجایی ملارد و علامه قطب‌الدین رازی شهرستان ورامین در تعطیلات نوروز در نوبت صبح آماده ارائه خدمات به کتاب‌خوانان و اعضای کتابخانه‌ها هستند.

newsQrCode
برچسب ها: کتابخانه نوروز
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها